najwięcej postów 60 dni | najwięcej postów | ostatnio dodane | najlepiej oceniane | najlepiej oceniane 60 dni | ostatnio dodane odpowiedzi |
data dodania | ocena |
2015-03-19 12:43 | 100% |
Syn chce jeździć do szkoły na skuterze. Uparł sie i nie da się przekonać do tego, że to zły pomysł. Chciałam go ubezpieczyć od następstw niebezpiecznych sytuacji które mogą go spotkać. Pytanie tylko jakie NNW wybrać? Jestem kompletnie zielona z tego zakresu ?
oceń wątek 2 0 | zgłoś do moderacji |
2015-03-20 07:18 | 0% |
Mój syn również jeździ na skuterze. Do szkoły. Nie wyobrażam sobie aby nie wykupować mu NNW ,szczególnie,ze nie jest to duży koszt. Może skontaktuj się z doradcą ? Powinni Wam dobrać odpowiednie ubezpieczenie .Samemu bardzo ciężko jest się na coś konkretnego zdecydować .
oceń post 0 2 | zgłoś do moderacji |
2015-03-21 09:09 | 33% |
Tutaj zostaw zgłoszenie http://ubezpieczenia.comperia.pl/ubezpieczenie-NNW
Jest to multiagencja, a więc wybierze Ci najlepsze nnw z kilkudziesięciu dostępnych na rynku. Niech Ci prześlą też OWU do wglądu jak już się na coś zdecydujesz.
oceń post 1 2 | zgłoś do moderacji |
2015-03-24 13:49 | 0% |
Wg mnie też warto wykupić sobie ubezpieczenie NNW. Koszt niewielki, a zawsze w razie nieszczęścia dodatkowy zastrzyk pieniędzy się przyda.
Jak powiedziałem, że nie chcę OC + AC to była kwota x za tą usługe. A jak zapytałem o NNW to usłyszałem jeszcze niżsżą kwotę, bo w pakiecie jest taniej.
2015-03-26 12:17 | 0% |
Dzięki wszystkim za pomoc. Wysłałam już zgłoszenie na tej stronie co podal @klark.
A czy ubezpieczalnie stosują jakieś kruczki, wyłączenia, albo dodatkowe koszta zwiazane z faktem poruszania się na skuterze lub młodego wieku kierowcy?
2015-03-28 09:34 | 0% |