1
odpowiedziano ponad rok temu przez
A pan Wilk nie ogarnia, a taki był przygotowany i z doświadczeniem. Bylejakość.
odpowiedz |
oceń post
1
3
|
zgłoś do moderacji
|
2
odpowiedziano ponad rok temu przez
za 3 tysiace co najwyej obkleja ten dach folia >.>
odpowiedz |
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|
3
odpowiedziano ponad rok temu przez
Urzad powinien zainteresować sie stanami wszystkich przedszkoli większość nadaje się do remontu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a nie tylko szkoły i szkoły.........
odpowiedz |
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|
4
odpowiedziano ponad rok temu przez
Przedszkole nr 31- też przydałby się remont...Nowaczyk niestety nie ogarnął tematu
odpowiedz |
oceń post
3
3
|
zgłoś do moderacji
|
5
odpowiedziano ponad rok temu przez
Najgorsze, że urzędowsko-polityczne nieroby wywalają pieniądze na budynek UM (500 tyś. zł na gabinety prezydencików, 500 tyś. zł na parę pomieszczeń po USC, 65 tyś zł na monitoring, teraz tablice informacyjne LCD), a przedszkola dla małych dzieci walą się w oczach (na Bema tynk odpada!).
odpowiedz |
oceń post
2
2
|
zgłoś do moderacji
|
7
odpowiedziano ponad rok temu przez
Pamiętam, była zalana ściana w sali.Poprzednia Pani dyrektor od razu załatwiła tę sprawę.Wiem, że robiła częściowo dach.Cały, to duże pieniądze. W przedszkolu nie ma wilgoci.Budynek jest suchy.Pęknie zadbany przez poprzedniczkę.Żałujemy JEJ BARDZO.
oceń post
0
2
|
zgłoś do moderacji
|
8
odpowiedziano ponad rok temu przez
Przykro czyta się ten napisany materiał.Poprzednia dyrektorka bardzo dbała o przedszkole,Tam chodziło moje dziecko.Wiem,że robiony był częściowo dach po zalaniu sali.Zrobiła to od razu, Jak można tak pisać bzdury. Należy najpierw sprawdzić ,a nie obczerniać.
odpowiedz |
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|
9
odpowiedziano ponad rok temu przez
3 - tysiące na dach, chyba na parę dachówek .Nowa Pani dyrektor nie wie, ile może kosztować wymiana całego dachu.Powinna to wiedzieć przed artykułem. Walczy o 3 tysiące , które wydano na wymianę dachówek. Skandal
odpowiedz |
oceń post
0
2
|
zgłoś do moderacji
|