Centrum Handlowe Ogrody podpisało umowę najmu z marką odzieżową Diverse. Otwarcie salonu przewidziano na wiosnę 2015 r.
Sklep Diverse zajmie dwa lokale. Sekcja dla kobiet, będzie obejmować powierzchnię 129 m. kw. na parterze nowopowstającej części galerii. Część męska o powierzchni 170 m. kw. powstanie na miejscu, w którym obecnie znajduje się salon obuwniczy Deichmann. Po zakończeniu rozbudowy Deichmann przeniesie się do większego lokalu w nowej części centrum handlowego.
– Bardzo się cieszymy, że Ogrody są postrzegane przez najemców jako atrakcyjne miejsce handlowo-usługowe. Na tę chwilę możemy się pochwalić 95% stopniem komercjalizacji centrum. Aktualnie przygotowujemy się do podpisania kolejnych umów z przyszłymi najemcami. Do momentu otwarcia nowej części zostało już tylko kilka miesięcy – mówi Robert Gietko, Asset Manager CBRE Global Investors, przedstawiciel Inwestora.
Diverse jest jedną z wiodących marek odzieżowych w Polsce, który jako koncept multibrandowy funkcjonuje w ponad 160 punktach w kraju. Oferta obejmuje produkty marki Diverse, CLTN oraz Iridium. Każda z marek przeznaczonych jest dla odrębnych grup klientów. Diverse posiada ofertę zlokalizowaną również w najbardziej strategicznych obszarach Europy i sukcesywnie rozwija swoją ofertę o nowe rynki.
Obecnie w zmodernizowanej części Galerii dla klientów jest już otwartych 28 sklepów. Swoje salony w przebudowanej części Ogrodów otworzyły już sieci RTV EURO AGD, CCC, Deichmann, House, Sinsay, Douglas, Orsay, Vision Express, Matras, Wojas, Quiosque, Apteka Centrum, Sizeer, Lara Fabio, Orange, Crux, YES, Esotiq, pralnia Perfect Clean, Plus GSM, T-mobile, In Medio, Play, Marilyn, Piekarnia Raszczyk, Kantor, Yves Rocher oraz Apart na pasażu w formie dwóch stoisk. Nieprzerwanie swoich klientów obsługuje hipermarket Carrefour. Stopień komercjalizacji Ogrodów po rozbudowie, z uwzględnieniem finalizowanych umów, osiągnęła już 95%. Po zakończeniu prac budowlanych na dwóch poziomach handlowych znajdzie się 130 sklepów i punktów usługowych, takich jak: Multikino, Media Markt, Reserved, H&M, New Yorker, Cropp Town, Rossmann, Home&You, McDonald’s, Ochnik, Go Sport,. Na trzech poziomach Centrum zaplanowany został parking na ok. 1000 miejsc. Parking na poziomach trzecim i częściowo na poziomie drugim został udostępniony dla odwiedzających Centrum Ogrody już w sierpniu bieżącego roku.
Inwestorem projektu, odpowiedzialnym również za komercjalizację, jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę obiektu odpowiada firma Acteeum Central Europe. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA. Generalnym Wykonawcą jest PORR (Polska) SA. Oficjalne otwarcie kompleksu po rozbudowie planowane jest na wiosnę 2015 roku.
Centrum Handlowe Ogrody to pierwszy powstały w 2002 roku kompleks handlowo – usługowy w Elblągu skupiający pod jednym dachem duży hipermarket oraz galerię sklepów. Centrum jest zlokalizowane przy ul. Pułkownika Dąbka z dogodnym dojazdem. Obecnie CH Ogrody znajduje się w fazie rozbudowy, której zakończenie planowane jest na wiosnę 2015 r. W trakcie prac budowlanych centrum funkcjonuje w ograniczonej formie. W nowej odsłonie Ogrody będą najbardziej nowoczesnym i największym centrum handlowym w regionie. CBRE Global Investors, spółka zarządzająca Centrum Handlowym Ogrody, po zakończeniu prac będzie ubiegało się o certyfikat BREEAM dla elbląskiego obiektu. Certyfikat potwierdza proekologiczność zastosowanych technologii i całego procesu budowy nowego centrum handlowego oraz przyjazność budynku dla użytkowników i otoczenia.