Specjal niefiltrowany to nowość, którą elbląski browar planuje docelowo produkować. Z okazji Dni Elbląga, Roman Korzeniowski, dyrektor elbląskiego browaru Grupy Żywiec zaprasza mieszkańców do jego degustacji w specjalnej Strefie Marki Specjal. Ponadto przygotowano miejską grę, dzięki której uczestnicy będą mogli oddać głos na wybrany cel społeczny dofinansowany przez firmę.
Głównym sponsorem tegorocznej edycji Dni Elbląga jest elbląski browar należący do grupy piwowarskiej Grupy Żywiec SA. Z tej okazji dla mieszkańców miasta przygotowano mnóstwo zabaw i atrakcji.
Chciałbym, żeby społeczność Elbląga miała świadomość, że pamiętamy o nich. Tego typu imprezy są potrzebne
– mówił na konferencji Roman Korzeniowski, dyrektor elbląskiego browaru Grupy Żywiec.
W tradycję wpisały się już Dni Otwarte w lokalnej siedzibie firmy przy ul. Browarnej 71. Elblążanie będą mieli okazję zobaczyć cały proces produkcji piwa w sobotę, 27 czerwca.
Chcemy pokazać i opowiedzieć o historii, technologii i naszych dokonaniach, a mamy się czym pochwalić
- przekonywał.
O godz. 10.00 rozpocznie się gra miejska, w której udział będą brały osoby znajdujące się w siedzibie. - Mieszkańcy przechodzić będą przez siedem stacji szukając zaginionej receptury piwa. Na każdej z nich odpowiedzą na pytania. Na scenie wręczymy trzy nagrody zwycięzcom - poinformował dyrektor.
Trasę zwieńczy wizyta w Specjal Pubie, gdzie uczestnicy będą mogli zagłosować na wybrany cel społeczny.
We współpracy z Urzędem Miasta wybraliśmy propozycje, które dofinansuje elbląski browar - renowacja fontanny na Placu Słowiańskim, stworzenie boiska do piłki plażowej w obrębie Specjal Pubu i ogródka rekreacyjnego
– wymieniał Roman Korzeniowski.
Następnie, o godz. 17.00 na Wyspie Spichrzów otworzy się Strefa Marki Specjal, gdzie na mieszkańców czekać będą gry, zabawy oraz konkursy z nagrodami. Elblążanie będą mieli okazję także stworzyć swój własny kufel z wygrawerowanym imieniem.
Dyrektor podkreśla, że marka jest sztandarem firmy. Z tej okazji odbędzie się premiera nowej odmiany piwa.
Specjal niefiltrowany to coś nowego, coś czego nie robiliśmy nigdy. Mieszkańcy będą mogli degustować je w naszej strefie. Liczymy na to, że zostanie zaakceptowany i że stanie się kolejnym brandem, który będziemy docelowo produkować
– informuje.