najwięcej postów 60 dni | najwięcej postów | ostatnio dodane | najlepiej oceniane | najlepiej oceniane 60 dni | ostatnio dodane odpowiedzi |
data dodania | ocena |
2012-08-29 11:53 | 100% |
Mieszkańcy Bielan nie będą już musieli obawiać się spacerów po zmroku wzdłuż ulicy Fromborskiej. Jeszcze w tym roku ruszy budowa oświetlenia ciągu pieszego i ścieżki rowerowej w ciągu tej ulicy. Latarnie uliczne rozbłysną również na ul. Haliny Poświatowskiej i odcinku ul. Okrężnej.
Miasto ogłosiło właśnie przetarg na budowę sieci oświetlenia drogowego ciągu pieszego w ulicy Fromborskiej oraz oświetlenia ul. Haliny Poświatowskiej i częściowo ul. Okrężnej. Dotychczas nieoświetlony odcinek ul. Fromborskiej, od skrzyżowania z ul. Ogólną do granic miasta, był zmorą mieszkańców osiedla Bielany. Zwłaszcza zimą, gdy szybciej zapada zmrok, spacer tym odcinkiem był potencjalnie niebezpieczny.
Do końca czerwca 2013 r. cały wspomniany odcinek zostanie oświetlony. Zadanie obejmie instalację 62 stalowych, ocynkowanych slupów z oprawami sodowymi o mocy 50 W, 70 W, 150 W oraz LED-wymi o mocy 80 W. Oprócz Fromborskiej oświetlenie zyska również ul. Haliny Poświatowskiej (do wysokości Dworu Bieland - 6 opraw) i odcinek ul. Okrężnej (do wysokości realizowanych budynków wielorodzinnych przez firmę Mytych – 4 oprawy).
Zaznaczyć należy, że inwestycja ta nie obejmuje oświetlenia jezdni ulicy Fromborskiej, a jedynie jej ciąg pieszo-rowerowy (od skrzyżowania z Ogólną do granicy miasta).
Otwarcie ofert od zainteresowanych firm nastąpi 14 września. W tym roku na realizację prac, miasto przewidziało w budżecie 280 tys. zł.
oceń wątek 5 0 | zgłoś do moderacji |
2012-08-29 12:10 | 0% |
oceń post 0 2 | zgłoś do moderacji |
2012-08-29 13:05 | 0% |
oceń post 0 2 | zgłoś do moderacji |
2012-08-31 10:29 | 0% |
oceń post 0 2 | zgłoś do moderacji |
dodaj odpowiedź |
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. |