Biedronka ma wreszcie konto na Facebooku. Rozpoczęła po cichu, bez żadnej reklamy. Przez cztery dni zyskała ponad 55 tys. polubień, a jeszcze dwa dni temu było tylko 5 tys. Musi gonić konkurencję. Oficjalny profil Lidla polubiło ponad milion fanów, Tesco – 620 tys., a Kaufland – 320 tys. Internauci skorzystali z okazji, by poskarżyć się Biedronce, że nie dostali należnych im maskotek Świeżaków. To był najczęstszy temat komentarzy.
Konto na Facebooku ma chyba większość firm. Biedronka dopiero teraz zdecydowała się na takie rozwiązanie. Wcześniej oszuści wykorzystali fakt jej nieobecności na w tym portalu społecznościowym. Powstały fałszywe konta.
Na Facebooku Biedronka jest od 20 marca. Przez cztery dni zyskała ponad 55 tys. polubień, jeszcze dwa dni temu było 5 tys. Pośród komentarzy dominują te, w których klienci skarżą się Biedronce, że nie dostali należnych im maskotek Świeżaków.
Thomas Rudzi Wallace Ja się już nie dam nabrać. Zbierałem te głupie naklejki na Świeżaka cały listopad i zaraz będzie leciał 4ty miesiąc jak na niego czekam. Ba, żebym to tylko ja zbierał te naklejki. Cała rodzina była w to zaangażowana. A dziecko, które czekało na tą maskotkę w zasadzie już nie pamięta o tej akcji. Może taka taktyka? Dziecko na pewno wie jedno - promocje w Biedrze to ściema.
Lubię to! · Odpowiedz · 6 godz.
Odpowiedź była natychmiastowa.
Biedronka Thomas, serdecznie przepraszamy za niedogodności. Tak jak deklarowaliśmy, do końca marca zaprosimy pozostałych Klientów po odbiór Świeżaka. Jeśli do tego czasu nie otrzymasz zaproszenia do sklepu, zgłoś się do naszego BOK: bok@biedronka.eu. Pozdrawiamy!
Lubię to! · Odpowiedz · 6 godz.
Skarg i próśb o wyjaśnienia jest coraz więcej, najprawdopodobniej będzie ich przybywać. Biedronka namawia, by przesyłać je w prywatnej wiadomości. Jednak przypomina.
Podkreślamy, że oficjalnym kanałem, w którym przyjmujemy zgłoszenia i reklamacje od naszych klientów pozostaje Biuro Obsługi Klienta, czynne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu - pod adresem: bok@biedronka.eu lub nr tel. 800 080 010 oraz 22 205 33 00
- oficjalnie informuje Biuro Prasowe Jeronimo Martins.
Link strony Biedronki https://www.facebook.com/BiedronkaCodziennie/?fref=t
Biedronka musi gonić konkurencję, która od dawna zdecydowała się na taki rodzaj kontaktu ze swoimi klientami. Oficjalny profil Lidla polubiło ponad milion fanów, Tesco – 620 tys., a Kaufland – 320 tys.