najwięcej postów 60 dninajwięcej postówostatnio dodanenajlepiej ocenianenajlepiej oceniane 60 dniostatnio dodane odpowiedzi
Witamy na forum serwisu elblag.net. Obecnie forum nastawione jest na tematykę związaną z uruchomionymi serwisami. Jego treść tworzą wątki założone przez użytkowników oraz komentarze dodane do artykułów. Zapraszamy do dyskusji :-)
Sugestie, opinie, zgłaszanie błędów prosimy kierować tutaj. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu. Redakcja nie odpowiada za wypowiedzi dodane przez użytkowników.
Zastrzegamy sobie prawo do moderowania i przechowywania zablokowanych komentarzy.
+ dodaj odpowiedź
data dodaniaocena

ogólna rozmowa

wszystkie ogólne tematy, główny kanał forum zakładaj nowe wątki, zaczynaj dyskusję...
Bartłomiej Ryś
2014-12-18 08:00 71%

Chamskie odzywki pracowników supermarketu LIDL?

rozpoczęty ponad rok temu przez Bartłomiej Ryś

Do naszej redakcji zgłosił się Czytelnik, który spotkał się, jak sam twierdzi, z wyjątkowo chamskim traktowaniem w elbląskim sklepie LIDL przy ulicy Ogólnej. W przesłanych wiadomościach możemy przeczytać o m.in. wulgaryzmach padających z ust kierownictwa sklepu. Dodaje, że na jego zgłoszenia dotyczące jakości obsługi nikt nie reaguje.

Aby lepiej zrozumieć całą sytuację, zacznę od początku. Wraz z kolegą byliśmy w sklepie przy ulicy Ogólnej kilka dni temu. Zaskoczyły nas, zresztą nie pierwszy raz, olbrzymie kolejki do kas, które są zwyczajem tego sklepu nie tylko w okresie przedświątecznym. Zwróciliśmy uwagę pani Kierownik i poprosiliśmy o otwarcie kolejnej kasy, żeby zminimalizować czas oczekiwania (Klienci czekali w kolejkach już pomiędzy alejkami z produktami). Niestety rozmowa nie przyniosła rezultatu. Podeszła do niej kolejna kierowniczka, obie stwierdziły że mamy „spier****”. Zdenerwowałem się i zgłosiłem całą sprawę na infolinię Lidla do Tarnowa Podgórnego.

Taka sytuacja nie zdarzyła się pierwszy raz. Kilka dni później ponownie zawitałem do tego sklepu, ponownie byłem świadkiem olbrzymich kolejek do kas. Zgłosiłem sprawę znów do Tarnowa Podgórnego, skąd firma pochodzi. Okazuje się, że z sobotniej sprawy nikt sobie na poważnie nie wziął moich skarg. W tym dniu również spotkałem się z chamskimi odzywkami kierownictwa w stronę Klientów. Były to te same osoby, co przy pierwszym tego typu zdarzeniu.

Wychodząc na zakupy, czy to do elbląskiego Kauflanda, Biedronki czy też E’Leclerc nigdy nie spotykałem się i nie spotykam z tak niemiłą obsługą, kierownikami oraz kolejkami, by stać po 15 minut, czy to w okresie przedświątecznym czy też nie. Wydaje mi się, że problem leży po stronie osób, które prowadzą w tym Lidlu zmiany i wydają polecenia pracownikom. Bardzo miła pani z Infolinii przekazała mi informację, że przyjrzą się sprawie, dlaczego notoryczne kolejki w elbląskim Lidlu są standardem, oraz skąd takie chamskie podejście kierownictwa. Mam nadzieję, że po rozgłoszeniu sprawy zmienią nastawienie do ludzi, bo nikt z nas nie życzyłby by osoba sprawująca władzę w sklepie odnosiła się do nas jak do świń pod nosem.

W tej sprawie skontaktowaliśmy się z biurem prasowym LIDL Polska. Na nasze zgłoszenie odpowiedziała Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska:

Szanowny Panie Redaktorze,

w odpowiedzi na przesłane przez Pana informacje chcielibyśmy poinformować, iż w dniu 16.12.14 r. odnotowaliśmy za pośrednictwem naszej infolinii (Biura Obsługi Klienta) telefoniczne zgłoszenie dotyczące jakości obsługi Klienta w naszym sklepie w Elblągu. Zgłoszone przez Klienta uwagi zostały przekazane do właściwego działu naszej firmy odpowiedzialnego za organizację pracy sklepów oraz nadzór nad personelem. Osoby zarządzające tym obiektem dokładają wszelkich starań, aby optymalizować ruch przy kasach. Ponadto uwagi dotyczące uprzejmości są aktualnie weryfikowane – chcielibyśmy podkreślić, iż prowadzimy regularne szkolenia, które mają na celu wzmacnianie kompetencji pracowników w tym aspekcie.

Chcielibyśmy raz jeszcze zapewnić, iż celem naszych działań jest zapewnienie wysokich standardów obsługi Klienta. Jesteśmy cały czas otwarci na wszelkie uwagi oraz spostrzeżenia przekazywane nam przez Klientów, które każdorazowo są przez nas analizowane.

oceń wątek 24 10 zgłoś do moderacji
2014-12-18 08:17 43%
1

odpowiedziano ponad rok temu przez Maria
Uwielbiam stan po wyborach w mieście. Miesiąc temu - tyle się działo w Elblągu złych rzeczy, które trzeba było naprawić! Problem wyjeżdżających ludzi, brak inwestorów, bieda - świńskie ryje, procesy sądowe, kościoły a w nich komunie prezydenta - brak perspektyw Elblążan... itp. itd... PO wyborach- w Lidlu nieładnie się odzywają do klientów, w szpitalu ktoś urodził dziecko ale nie na porodówce a na korytarzu, zorganizujemy światełko do nieba - żyć nie umierać! Media przestają pisać -i problemy znikają z miasta - takie CUDaaa!!!!
odpowiedz oceń post 13 17 zgłoś do moderacji
2014-12-18 09:51 48%
2
odpowiedziano ponad rok temu przez johnny
Na korytarzu urodzila za Wilka,wiec zamilcz i nie pieprz juz glupot.Wulgaryzmy tez slyszalem w sklepach za Wilka i w tym temacie jest po staremu.Idz do lasu i zawyj do ksiezyca.
oceń post 12 13 zgłoś do moderacji
2014-12-18 15:53 36%
3
odpowiedziano ponad rok temu przez turban
a co ma do tego wilk skor dyrektorem szpitala jest gelert spod napleta PO ,parti obludy,oszustow i oszolomow? Przeciez to ona tak kieruje szpitalem ze jest tam burdel i haos organizacyjny. dodakowo od tego roku kosza pacjentow z oplatam parkingowymi.
oceń post 8 14 zgłoś do moderacji
2014-12-18 08:33 72%
4

odpowiedziano ponad rok temu przez sad
Kolejki w sieciach to tez jest dzialanie marketingowe, bo w oczekiwaniu w kolejce masz czas pomyslec i moze jeszcze cos kupisz;)
odpowiedz oceń post 18 7 zgłoś do moderacji
2014-12-18 08:55 53%
5

odpowiedziano ponad rok temu przez jamaleg
Jogurcik tanszy o 3 grosze a jest go w opakowaniu o 50 ml mniej , kielbaska zapakowana przebijajaca o 5-7 zl ceny ze sklepikow osiedlowych . Tak wlasnie wyglada dojenie Waszych kieszeni . Opisalem tylko dwa przyklady ale jest ich o wiele wiecej . Dalej nabijaicie kase szkopom , zabojadom, portugalczykom a oni i tak Was maja w .upie .
odpowiedz oceń post 16 14 zgłoś do moderacji
2014-12-18 09:03 72%
6
odpowiedziano ponad rok temu przez Mr. Eko
zapomniałeś dodać że w osiedlowych sklepikach te twoje tańsze kiełbaski i wędlinki są delikatnie mówiąc lepiące, to raz, dwa w lato w większości sklepików chodzą muchy po wędlinach etc, pomijając już standard obsługi tych Pań... jakość tych kiełbas wędlin itp również pozostawia wiele do życzenia a ta Twoja różnica 5-7 zł... toś ty ją chyba z plecaka wyciągnął. Mnie osobiście w Elblągu czy to w sieciówkach czy w lokalnych firemkach denerwuje jakość obsługi, i nie mówię o wchodzeniu komuś w tyłek ale proste podstawowe standardy... Eg jest miastem zacofanym...
oceń post 13 5 zgłoś do moderacji
2014-12-18 10:46 46%
7
odpowiedziano ponad rok temu przez jamaleg
Jesli wedlina jest popsuta nie kupuj jej i zwroc uwage sprzedawcy . A placic 5.69 za 100 gr. Sopockiej a taka cene spotkalem. moze tylko zwykly frajer .
oceń post 6 7 zgłoś do moderacji
2014-12-19 08:11 33%
8
odpowiedziano ponad rok temu przez lol
zal ci dupe sciska cebulaku
oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2014-12-23 10:40 0%
9
odpowiedziano ponad rok temu przez kx
W Elbląskiej wiosce nie ma prawddziwnych sieciowej. Jest pożal się Boże "galeria" i od cholery biedronek. Marne sklepiki i gastronomia i potem trudno się dziwić, że ekspedientka wściekłe, bo klientów jak na lekarstwo;-D
oceń post 0 2 zgłoś do moderacji
2014-12-18 09:36 46%
10

odpowiedziano ponad rok temu przez pil
weź idź facet do innego sklepu a nie teraz ta kobieta przed świętami może stracić prace bo 3 minuty później kupiłeś 2 piwa. ŻENADA
odpowiedz oceń post 22 26 zgłoś do moderacji
2014-12-18 10:27 62%
11
odpowiedziano ponad rok temu przez jonnoj
Bardzo dobrze. Niech się babsko uczy kultury na swoim podwórku a nie między cywilizowanymi ludźmi.
oceń post 16 10 zgłoś do moderacji
2014-12-18 10:09 70%
12

odpowiedziano ponad rok temu przez 656
Nie kupuj u Niemca i po klopocie. Jakby mi ktos kazal s.....c ze sklepu to wiecej bym do niego nie poszedl, a ten uparcie wraca. Troche szacunku do samego siebie...
odpowiedz oceń post 21 9 zgłoś do moderacji
2014-12-18 10:27 73%
13
odpowiedziano ponad rok temu przez jonnoj
Jakby mi ktoś kazał s....ć ze sklepu to najpierw by dostał w ryj, a potem dopiero więcej bym do niego nie poszedł :)
oceń post 11 4 zgłoś do moderacji
2014-12-18 10:39 71%
14

odpowiedziano ponad rok temu przez Mikołaj 2014
Ten Lidll to fajny sklep tylko kierownictwo jakieś marniutkie . Fajnie jest robić zakupy w miłej przedświątecznej atmosferze . Ubliźanie i wyzywanie z obu stron /takźe tu komentujących / to prymitywne zachowanie świadczące o tych ludziach.





odpowiedz oceń post 12 5 zgłoś do moderacji
2014-12-18 11:41 67%
15

odpowiedziano ponad rok temu przez stała klientka
ROBIĘ ZAKUPY W LIDLU OD SAMEGO POCZĄTKU JEGO POWSTANIA. NIGDY NIE SŁYSZAŁAM ŻEBY PERSONEL NIEWŁAŚCIWIE SIĘ ZACHOWAŁ DO KLIENTA. OBSŁUGA SZYBKA ( PROPONUJE IŚĆ DO E LECLERKA TAM MOŻNA SIĘ ZESTARZEĆ PRZY KASIE) NAWET PŁACĄC KARTĄ SZYBKA REALIZACJA. KOMUŚ NIE PASUJE NIECH IDZIE DO INNEGO MARKETU
odpowiedz oceń post 28 14 zgłoś do moderacji
2014-12-18 17:16 71%
16
odpowiedziano ponad rok temu przez blum
wybacz ale w Lidlu kolejki są największe (mniejsze w kerfurze, kauflandzie i leclercu) a jeszcze jak przed Tobą Rosjanie z ich megazakupami na handel to porażka - powinna być kasa do 10 artykułów czy coś takiego
oceń post 10 4 zgłoś do moderacji
NoName
2014-12-18 15:38 28%
17

odpowiedziano ponad rok temu przez NoName
Klienci też do świętych nie należą. Przychodzą zrobić zakupy za 15-20 złotych i oczekują że obsługa sklepu będzie ich traktować jak milorda.
odpowiedz oceń post 10 26 zgłoś do moderacji
2014-12-18 15:44 89%
18
odpowiedziano ponad rok temu przez nwo
Kultura powinna obowiązywać po obu stronach bez względu na ilość wydanych pieniędzy. A jak jest to wiadomo, wystarczy jeden klient i humor popsuty, jak również jeden handlowiec i to samo. Dziękuje, proszę, do widzenia w zupełności powinno wystarczyć.
oceń post 16 2 zgłoś do moderacji
2014-12-18 15:51 85%
19
odpowiedziano ponad rok temu przez turban
a co ma do tego kwota zakupow?
oceń post 22 4 zgłoś do moderacji
2014-12-19 06:00 79%
20
odpowiedziano ponad rok temu przez GENDER
Cyba zapominasz się człowieku , nie ważne czy to 10 zł czy 100 - ma obowiązek odzywać się przyzwoicie, a jak nie to do miotły
oceń post 11 3 zgłoś do moderacji
2014-12-18 16:49 82%
21

odpowiedziano ponad rok temu przez była klientka
Ile razy było tak,że podchodząc do kasy słyszałam, że mam przejść obok (oczywiście kolejki do każdej z kas były spore) a po skasowaniu ostatniego klienta z powrotem się otwierała...
odpowiedz oceń post 9 2 zgłoś do moderacji
2014-12-18 17:18 67%
22

odpowiedziano ponad rok temu przez blum
tam zawsze kwasy na linii pracownicy - kierownictwo - widzę to jako zwykły klient
odpowiedz oceń post 6 3 zgłoś do moderacji
2014-12-18 19:43 45%
23

odpowiedziano ponad rok temu przez pomorzanin
Turban liż du.e Jerzemu na innym forum..a co do art. -Lidl to syf z DDR
odpowiedz oceń post 5 6 zgłoś do moderacji
2014-12-18 20:05 38%
24

odpowiedziano ponad rok temu przez sprzedawca
Wielkie rzeczy bo w kolejce trzeba stac. Wezcie sie zastanowcie a nie takie glupoty wypisujecie. Nie podoba sie to do Lidla nie chodz. Ktos cie zmusza? A jak kolejek nie lubisz to sobie bambrze za dyche wtnajmnij ludzi do robienia zakupow. Ten kto nigdy w handlu nie pracowal nie zrozumie o co chodzi w tych kolejkach. A jak ktos kazal ci spier...ac to widocznie mail ku temu powod. Ludzis maja inne wazniejsze sprawy s zyciu niz twoje zale odnosnie stania w kolejce. Ja to bym inaczej powiedzial, nie podoba sie to wypier...aj. I wszystko w temacie.
odpowiedz oceń post 11 18 zgłoś do moderacji
2014-12-18 20:15 82%
25

odpowiedziano ponad rok temu przez tr
Jeżeli ktoś rzuca do klienta wulgaryzmami, to żadne szkolenia nie pomogą - taką "kulturę" wyniósł z domu. Chama trzeba tylko zwolnić, niech pracuje tylko z miotłą i z nią "dyskutuje".
odpowiedz oceń post 14 3 zgłoś do moderacji
2014-12-18 20:38 57%
26

odpowiedziano ponad rok temu przez klientka
Robię zakupy w LIDLU i nigdy nie spotkałam się z nieuprzejmością wręcz odwrotnie ,personel miły i pomocny .Może problemem jest ten pan a raczej jego agresywne podejście do personelu.Nie chce mi się wierzyć aby któraś z pań użyła słowa spier.......
odpowiedz oceń post 17 13 zgłoś do moderacji
2014-12-18 21:54 44%
27

odpowiedziano ponad rok temu przez mokta3
kolejki sa wszedzie takie uroki sklepu tego typu ,ale mnie to przeraza jedna z kierowniczek JANKA jak cos sie jej zapytac to niby miła ale taki jad ma w głosie ze żmija ma go mniej ,a jak nie wie jak reagowac na uwagi klienta to zawsze mówi ze ona nie ma czasu
odpowiedz oceń post 4 5 zgłoś do moderacji
2014-12-19 07:06 44%
28

odpowiedziano ponad rok temu przez rrrrrr
Gówno prawda, robie zakupy prawie codziennie od kilku lat. Pracownicy są mili i pomocni. Jeśli już to klientom słoma z butow wystaje bo zachowują sie jak buraki. Pewnie Autor sam wywołał gównoburze i teraz poleciał naskarżyć redakcji. W tym kraju ćwoków nie brakuje.
odpowiedz oceń post 15 19 zgłoś do moderacji
2014-12-19 09:47 55%
29
odpowiedziano ponad rok temu przez t
Widać, że "dogadujesz się" z kierowniczką.
oceń post 6 5 zgłoś do moderacji
2014-12-19 08:10 25%
30

odpowiedziano ponad rok temu przez lol
jak musieli obslugiwac ryska to sie nie dziwie ze byli niemili :D
odpowiedz oceń post 2 6 zgłoś do moderacji
2014-12-19 11:00 29%
31

odpowiedziano ponad rok temu przez asd
Chyba ktoś z konkurencji napisał ten artykuł:P
odpowiedz oceń post 4 10 zgłoś do moderacji
2014-12-19 11:37 67%
32

odpowiedziano ponad rok temu przez wiki
Dokładnie w lidlu jest patologia jeśli chodzi o panie kierwoniczki wyrazy ich twarzy okropne Wiecznie obrażone źle, a panowie Magda totalna porażka nie raz słyszałam jak wyzywa na sklepie wywalić je
odpowiedz oceń post 8 4 zgłoś do moderacji
2014-12-19 11:46 70%
33

odpowiedziano ponad rok temu przez wniosek
Mogą sobie pisać ,że dokładają wszelkich starań, żeby klienci byli szybko obsłużeni, ale takie sytuacje są ciągle Ja tylko mogę napisać swój przykład, razem ze znajomą wchodziłyśmy do Lidla, był to poniedziałek przed 8 rano, była dostawa towaru, to pani z pierwszej kasy krzyczała na Nas wprost " o znowu bydło wpadło". Po zakupach doszłyśmy do tej pani i rzekłyśmy porządnie kilka uwag. Skoro tacy pracownicy będą zatrudniani w Lidlu, to chamstwo będzie chamstwem.
odpowiedz oceń post 14 6 zgłoś do moderacji
2014-12-19 15:45 47%
34
odpowiedziano ponad rok temu przez lol
Miała racje z tym bydłem :D
oceń post 8 9 zgłoś do moderacji
dodaj odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Tytuł posta Twój nick
Treść posta
serwis elblag.net nie ponosi odpowiedzialności za treści na forum. Wpisy nie związane z wątkiem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.