najwięcej postów 60 dninajwięcej postówostatnio dodanenajlepiej ocenianenajlepiej oceniane 60 dniostatnio dodane odpowiedzi
Witamy na forum serwisu elblag.net. Obecnie forum nastawione jest na tematykę związaną z uruchomionymi serwisami. Jego treść tworzą wątki założone przez użytkowników oraz komentarze dodane do artykułów. Zapraszamy do dyskusji :-)
Sugestie, opinie, zgłaszanie błędów prosimy kierować tutaj. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu. Redakcja nie odpowiada za wypowiedzi dodane przez użytkowników.
Zastrzegamy sobie prawo do moderowania i przechowywania zablokowanych komentarzy.
+ dodaj odpowiedź
data dodaniaocena

ogólna rozmowa

wszystkie ogólne tematy, główny kanał forum zakładaj nowe wątki, zaczynaj dyskusję...
Bartłomiej Ryś
2014-12-18 08:00 71%

Chamskie odzywki pracowników supermarketu LIDL?

rozpoczęty ponad rok temu przez Bartłomiej Ryś

Do naszej redakcji zgłosił się Czytelnik, który spotkał się, jak sam twierdzi, z wyjątkowo chamskim traktowaniem w elbląskim sklepie LIDL przy ulicy Ogólnej. W przesłanych wiadomościach możemy przeczytać o m.in. wulgaryzmach padających z ust kierownictwa sklepu. Dodaje, że na jego zgłoszenia dotyczące jakości obsługi nikt nie reaguje.

Aby lepiej zrozumieć całą sytuację, zacznę od początku. Wraz z kolegą byliśmy w sklepie przy ulicy Ogólnej kilka dni temu. Zaskoczyły nas, zresztą nie pierwszy raz, olbrzymie kolejki do kas, które są zwyczajem tego sklepu nie tylko w okresie przedświątecznym. Zwróciliśmy uwagę pani Kierownik i poprosiliśmy o otwarcie kolejnej kasy, żeby zminimalizować czas oczekiwania (Klienci czekali w kolejkach już pomiędzy alejkami z produktami). Niestety rozmowa nie przyniosła rezultatu. Podeszła do niej kolejna kierowniczka, obie stwierdziły że mamy „spier****”. Zdenerwowałem się i zgłosiłem całą sprawę na infolinię Lidla do Tarnowa Podgórnego.

Taka sytuacja nie zdarzyła się pierwszy raz. Kilka dni później ponownie zawitałem do tego sklepu, ponownie byłem świadkiem olbrzymich kolejek do kas. Zgłosiłem sprawę znów do Tarnowa Podgórnego, skąd firma pochodzi. Okazuje się, że z sobotniej sprawy nikt sobie na poważnie nie wziął moich skarg. W tym dniu również spotkałem się z chamskimi odzywkami kierownictwa w stronę Klientów. Były to te same osoby, co przy pierwszym tego typu zdarzeniu.

Wychodząc na zakupy, czy to do elbląskiego Kauflanda, Biedronki czy też E’Leclerc nigdy nie spotykałem się i nie spotykam z tak niemiłą obsługą, kierownikami oraz kolejkami, by stać po 15 minut, czy to w okresie przedświątecznym czy też nie. Wydaje mi się, że problem leży po stronie osób, które prowadzą w tym Lidlu zmiany i wydają polecenia pracownikom. Bardzo miła pani z Infolinii przekazała mi informację, że przyjrzą się sprawie, dlaczego notoryczne kolejki w elbląskim Lidlu są standardem, oraz skąd takie chamskie podejście kierownictwa. Mam nadzieję, że po rozgłoszeniu sprawy zmienią nastawienie do ludzi, bo nikt z nas nie życzyłby by osoba sprawująca władzę w sklepie odnosiła się do nas jak do świń pod nosem.

W tej sprawie skontaktowaliśmy się z biurem prasowym LIDL Polska. Na nasze zgłoszenie odpowiedziała Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska:

Szanowny Panie Redaktorze,

w odpowiedzi na przesłane przez Pana informacje chcielibyśmy poinformować, iż w dniu 16.12.14 r. odnotowaliśmy za pośrednictwem naszej infolinii (Biura Obsługi Klienta) telefoniczne zgłoszenie dotyczące jakości obsługi Klienta w naszym sklepie w Elblągu. Zgłoszone przez Klienta uwagi zostały przekazane do właściwego działu naszej firmy odpowiedzialnego za organizację pracy sklepów oraz nadzór nad personelem. Osoby zarządzające tym obiektem dokładają wszelkich starań, aby optymalizować ruch przy kasach. Ponadto uwagi dotyczące uprzejmości są aktualnie weryfikowane – chcielibyśmy podkreślić, iż prowadzimy regularne szkolenia, które mają na celu wzmacnianie kompetencji pracowników w tym aspekcie.

Chcielibyśmy raz jeszcze zapewnić, iż celem naszych działań jest zapewnienie wysokich standardów obsługi Klienta. Jesteśmy cały czas otwarci na wszelkie uwagi oraz spostrzeżenia przekazywane nam przez Klientów, które każdorazowo są przez nas analizowane.

oceń wątek 24 10 zgłoś do moderacji
2014-12-19 13:09 20%
1

odpowiedziano ponad rok temu przez rsfsfs
ALE PIENIACZ
odpowiedz oceń post 2 8 zgłoś do moderacji
2014-12-19 13:16 71%
2

odpowiedziano ponad rok temu przez mój nick
Całe szczęście, że chociaż klienci są uprzejmi, kulturalni i wyrozumiali...
odpowiedz oceń post 10 4 zgłoś do moderacji
2014-12-19 15:43 44%
3

odpowiedziano ponad rok temu przez ja
Ludzie stańcie z boku i zerknijcie jak wy się zachowujecie w poniedziałki i czwartki,jaki wniosek;DNO ELBLĄSKIE.Ijak one mają się nie wkur......
odpowiedz oceń post 8 10 zgłoś do moderacji
2014-12-19 18:39 42%
4

odpowiedziano ponad rok temu przez nika
Wywalić całe kierownictwo.Przecież klient jest najważniejszy.
odpowiedz oceń post 5 7 zgłoś do moderacji
2014-12-19 20:15 58%
5

odpowiedziano ponad rok temu przez ja
Kierownictwo jest stale nie zadowolone blondyna stale wściekła lata i jeszcze z wielkim fochem odpowie to samo "wygolona"nigdy więcej do lidla!!!
odpowiedz oceń post 7 5 zgłoś do moderacji
2014-12-19 21:37 68%
6

odpowiedziano ponad rok temu przez obserwator
Proponuję niektórym stanąć za drugą stroną lady/kasy to może wtedy zobaczyliby jacy potrafią być klienci - chamscy, grubiańscy, bo skoro wydają pieniądze to wszystko im wolną, mogą zbluzgać obsługę a jak tamta się odezwie to zaraz skarga do centrali. Mam tą przyjemność, że mam własny sklep i jak taki typ się odezwie do mnie jak do śmiecia to wyleci na kopach za drzwi
odpowiedz oceń post 15 7 zgłoś do moderacji
2018-06-22 19:24 50%
7
odpowiedziano ponad rok temu przez Jadzia
Ja tez tych wszystkich Państwa zapraszam do pomocy, bo ludzi do pracy brak, ale kazdemy się dobrze mówi jak przyjdzie Kase wydać to wszystko mu wolno.....
oceń post 2 2 zgłoś do moderacji
2014-12-19 23:06 57%
8

odpowiedziano ponad rok temu przez ..
Dziś był karp naprawdę jak bydło się rzucili i kto ? te najbardziej schorowane
odpowiedz oceń post 12 9 zgłoś do moderacji
2014-12-20 09:25 43%
9

odpowiedziano ponad rok temu przez klient
niech ta pani blond przestanie wreszcie zuc gume rozmawiajac z klientem
odpowiedz oceń post 3 4 zgłoś do moderacji
2014-12-23 13:05 33%
10
odpowiedziano ponad rok temu przez kusiciel
Ona nigdy nie przestanie, żuje od zawsze, bydło a nie pracownicy.
oceń post 2 4 zgłoś do moderacji
2014-12-20 11:24 73%
11

odpowiedziano ponad rok temu przez lolipop
Kultura powinna obowiązywać po obu stronach, jednak pracując w handlu należy pamiętać, że nie można odpowiadać wulgaryzmem na wulgaryzm. Chyba że ktoś ma prywatny sklepik to proszę bardzo, najwyżej straci klienta, jeśli jednak pracuje się dla kogoś - sorry, przyjmuje się wytyczne pracodawcy.
odpowiedz oceń post 8 3 zgłoś do moderacji
2014-12-20 12:31 25%
12

odpowiedziano ponad rok temu przez klient
ktoś bardzo zazdrości lidlowi obsługi, bo jest na kim oko zawiesić i dlatego takie komentarze
odpowiedz oceń post 5 15 zgłoś do moderacji
2014-12-20 13:49 58%
13
odpowiedziano ponad rok temu przez cc
nie wiem do jakiego lidla chodzisz, do gdańska może
oceń post 7 5 zgłoś do moderacji
2014-12-22 18:00 56%
14

odpowiedziano ponad rok temu przez Jacoby
Tak mi sie jakos przez analogie skojarzylo z Rokita i jego wystepem pt. "Niemcy mnie bija" !!! I juz nie lata Lufthansa, tak sie zawzial ?! A propos Lidla to podobnie jak w Lufthansie tak i w Lidlu nigdy nic zlego mnie nie spotkalo a z obydwu firm korzystam nader czesto, wiec to moze klienta problem. Sa tacy ludzie (niestety) ktorym wszystko jest nie tak i wszedzie szukaja zaczepki...
odpowiedz oceń post 5 4 zgłoś do moderacji
2014-12-27 23:48 50%
15

odpowiedziano ponad rok temu przez FERDYNAND SCHICHAU
Moi Drodzy, w naszym Lidlu klienci, oczywiście nie wszyscy zachowują się jak by przed chwilą byli w stepie, na prerii, Syberii /może obrażam Sybiraków/ czyli fatalnie. Można nagrać ciekawy film jak rzucą jakieś obuwie sportowe, bluzki, dresy, kurtki, no niestety bydło, brak kultury kompletny /a w takim PASŁĘKU w LIDLU pełna kultura/. I jak można jeszcze mieć pretensje do personelu. No ale ktoś już napisał z "WYBORCZEJ", że ELBLĄG TO TAKIE ROBOCIARSKIE miasto.
odpowiedz oceń post 4 4 zgłoś do moderacji
2014-12-28 10:21 30%
16

odpowiedziano ponad rok temu przez tsom
Nie pasuje lidl? Jest tyle innych sklepów .
odpowiedz oceń post 3 7 zgłoś do moderacji
2016-01-22 01:09 33%
17

odpowiedziano ponad rok temu przez topman
W lidl uk jest nie lepiej w miasteczku w ktorym mieszkam sa dwa lidle i jakby calkiem przeciwnosci siebie w jednym pelna kultura mila obsluga i uprzejmi ochroniarze w drugim nowszym blizej centrum wrecz przeciwnie chamstwo brak kompetencji chociaz nie zawsze zalezy d zmiany i namolny upierdliwy i w dodatku wrecz cuchnacy ochroniaz z tlustymi wlosami spietymi w kucyk od progu traktuje cie jak zlodzieja i lataza toba jak muchy za nim obrzydliwe staram sie tam nie chodzic ale czasem nie ma wyjscia
odpowiedz oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2016-02-06 16:10 43%
18

odpowiedziano ponad rok temu przez 3e
Sam też dziś napisałem skargę na pracowników lidla w Jaworznie ul. Grunwaldzka. Też pracownicy sa niemili. Ktoś tam napisał ze jak lidl nie pasuje to sa inne sklepy. Słuchaj lidl pasuje tylko nie pasują tacy pracownicy więc mam prawo wydawać kasę w miłej atmosferze
odpowiedz oceń post 3 4 zgłoś do moderacji
2016-12-14 15:37 0%
19

odpowiedziano ponad rok temu przez nk
A że w lidlu są ciągle kolejki i to nie tylko w elblągu ale i w warszawie to chyba kierowcnictwo główne chyba w ogóle nie chce o tym wiedzieć ani słyszeć niech w końcu zacznął płacić w tym kraju godne pensje ,a nie grosze to nie będzie kolejek
odpowiedz oceń post 0 2 zgłoś do moderacji
2017-05-05 10:50 50%
20

odpowiedziano ponad rok temu przez panda
W elblagu dalej jest niesympatyczna obsluga. Panie przy kasach wulgarne i chamskie. Jak im sie nie chce pracowac to wypad do angli myc kible.
odpowiedz oceń post 2 2 zgłoś do moderacji
2017-05-19 10:46 0%
21

odpowiedziano ponad rok temu przez jan
Zakup w Lidlu, a co później
ZASTANÓW SIĘ CZY WARTO
Wyobraź sobie Drogi Czytelniku, że wydając kilkaset złoty kupiłeś w Lidlu urządzenie dwufunkcyjne ( nazywane też reklamowo 2 w jednym – 2 w 1). Po jakimś czasie przez nieuwagę uszkodziłeś sobie jedno z tych urządzeń. Twoja wina, trudno trzeba ponieść finansowe konsekwencję , bo gwarancja nie obejmuje takich przypadków. Masz jednak szczęście bo w sklepach Lidla znowu pojawił się ów towar. Liczysz wiec , że może będziesz mógł dokupić potrzebny element. Ku twojemu zdziwieniu, kierowniczka sklepu informuje, że owszem mają zdekompletowane urządzenie, ale …. sprzedać go nie może i musi całość odesłać do centrali. Może wobec tego tam należy się udać? Miła Pani z infolinii Lidla przełącza Cię do punktu obsługi gwarancyjnej ( ba, aż do Niemiec), a tam dowiadujesz się, że mają owszem, ale tylko drobne części wymienne i w dodatku nie wszystkie, a całego elementu nie posiadają. A gdyby nawet mieli, to cały brakujący element kosztowałb
odpowiedz oceń post 0 2 zgłoś do moderacji
2018-09-21 03:28 60%
22

odpowiedziano ponad rok temu przez Ryszard
Problemy z chamską i bezczelną obsługą klienta, występują w Lidl, Biedronce, Kaufland, Netto itd. ale największe chamstwo jest w Niemieckim Lidlu. Podobnie był z taxi dopóki nie otwarto rynku i nie zaczęły powstawać korporacje taksówkowe. Teraz złotówy proszą się o klienta a jak już go mają to są szczęśliwi jak dziecko na Boże Narodzenie. Lidl jak straci klientów to wywali chamskich pracowników na zbity pysk i dopiero wtedy skończy się zabawa w ciuciu babkę.
odpowiedz oceń post 3 2 zgłoś do moderacji
2019-08-07 11:52 33%
23

odpowiedziano ponad rok temu przez jerzy
We Wroclawiu ,przy ulicy krolewieckiej pan przy kasie odmowil przyjecia 1.06 zl
drobnych(calkowita kwota do zaplaty byla 41.06zl)twierdzac.ze on nie chce.
Byl bardzo nieuprzejmy i arogancki.
Data zdarzenia doszlo 7/08/2019 godz 11:17(posiadam paragon,nr.wydruku 1595311).
Coz ,takie traktowanie zniecheca do odwiedzania Lidla.
odpowiedz oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
dodaj odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Tytuł posta Twój nick
Treść posta
serwis elblag.net nie ponosi odpowiedzialności za treści na forum. Wpisy nie związane z wątkiem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.