najwięcej postów 60 dninajwięcej postówostatnio dodanenajlepiej ocenianenajlepiej oceniane 60 dniostatnio dodane odpowiedzi
Witamy na forum serwisu elblag.net. Obecnie forum nastawione jest na tematykę związaną z uruchomionymi serwisami. Jego treść tworzą wątki założone przez użytkowników oraz komentarze dodane do artykułów. Zapraszamy do dyskusji :-)
Sugestie, opinie, zgłaszanie błędów prosimy kierować tutaj. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu. Redakcja nie odpowiada za wypowiedzi dodane przez użytkowników.
Zastrzegamy sobie prawo do moderowania i przechowywania zablokowanych komentarzy.
+ dodaj odpowiedź
data dodaniaocena

ogólna rozmowa

wszystkie ogólne tematy, główny kanał forum zakładaj nowe wątki, zaczynaj dyskusję...
Bartłomiej Ryś
2014-12-18 08:00 71%

Chamskie odzywki pracowników supermarketu LIDL?

rozpoczęty ponad rok temu przez Bartłomiej Ryś

Do naszej redakcji zgłosił się Czytelnik, który spotkał się, jak sam twierdzi, z wyjątkowo chamskim traktowaniem w elbląskim sklepie LIDL przy ulicy Ogólnej. W przesłanych wiadomościach możemy przeczytać o m.in. wulgaryzmach padających z ust kierownictwa sklepu. Dodaje, że na jego zgłoszenia dotyczące jakości obsługi nikt nie reaguje.

Aby lepiej zrozumieć całą sytuację, zacznę od początku. Wraz z kolegą byliśmy w sklepie przy ulicy Ogólnej kilka dni temu. Zaskoczyły nas, zresztą nie pierwszy raz, olbrzymie kolejki do kas, które są zwyczajem tego sklepu nie tylko w okresie przedświątecznym. Zwróciliśmy uwagę pani Kierownik i poprosiliśmy o otwarcie kolejnej kasy, żeby zminimalizować czas oczekiwania (Klienci czekali w kolejkach już pomiędzy alejkami z produktami). Niestety rozmowa nie przyniosła rezultatu. Podeszła do niej kolejna kierowniczka, obie stwierdziły że mamy „spier****”. Zdenerwowałem się i zgłosiłem całą sprawę na infolinię Lidla do Tarnowa Podgórnego.

Taka sytuacja nie zdarzyła się pierwszy raz. Kilka dni później ponownie zawitałem do tego sklepu, ponownie byłem świadkiem olbrzymich kolejek do kas. Zgłosiłem sprawę znów do Tarnowa Podgórnego, skąd firma pochodzi. Okazuje się, że z sobotniej sprawy nikt sobie na poważnie nie wziął moich skarg. W tym dniu również spotkałem się z chamskimi odzywkami kierownictwa w stronę Klientów. Były to te same osoby, co przy pierwszym tego typu zdarzeniu.

Wychodząc na zakupy, czy to do elbląskiego Kauflanda, Biedronki czy też E’Leclerc nigdy nie spotykałem się i nie spotykam z tak niemiłą obsługą, kierownikami oraz kolejkami, by stać po 15 minut, czy to w okresie przedświątecznym czy też nie. Wydaje mi się, że problem leży po stronie osób, które prowadzą w tym Lidlu zmiany i wydają polecenia pracownikom. Bardzo miła pani z Infolinii przekazała mi informację, że przyjrzą się sprawie, dlaczego notoryczne kolejki w elbląskim Lidlu są standardem, oraz skąd takie chamskie podejście kierownictwa. Mam nadzieję, że po rozgłoszeniu sprawy zmienią nastawienie do ludzi, bo nikt z nas nie życzyłby by osoba sprawująca władzę w sklepie odnosiła się do nas jak do świń pod nosem.

W tej sprawie skontaktowaliśmy się z biurem prasowym LIDL Polska. Na nasze zgłoszenie odpowiedziała Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska:

Szanowny Panie Redaktorze,

w odpowiedzi na przesłane przez Pana informacje chcielibyśmy poinformować, iż w dniu 16.12.14 r. odnotowaliśmy za pośrednictwem naszej infolinii (Biura Obsługi Klienta) telefoniczne zgłoszenie dotyczące jakości obsługi Klienta w naszym sklepie w Elblągu. Zgłoszone przez Klienta uwagi zostały przekazane do właściwego działu naszej firmy odpowiedzialnego za organizację pracy sklepów oraz nadzór nad personelem. Osoby zarządzające tym obiektem dokładają wszelkich starań, aby optymalizować ruch przy kasach. Ponadto uwagi dotyczące uprzejmości są aktualnie weryfikowane – chcielibyśmy podkreślić, iż prowadzimy regularne szkolenia, które mają na celu wzmacnianie kompetencji pracowników w tym aspekcie.

Chcielibyśmy raz jeszcze zapewnić, iż celem naszych działań jest zapewnienie wysokich standardów obsługi Klienta. Jesteśmy cały czas otwarci na wszelkie uwagi oraz spostrzeżenia przekazywane nam przez Klientów, które każdorazowo są przez nas analizowane.

oceń wątek 24 10 zgłoś do moderacji
2019-12-04 09:28 0%
1

odpowiedziano ponad rok temu przez Klijentka
Najpierw trzeba zaczac od klijentow,w dupach im sie przewraca zachowuja sie hak swiete krowy,ze im wszystko wolno.Ostatnio klijent zapytal kasjerki czy jak kupi slipki a okaza sie za male to moze he zwrocic ,no stalam w kolejce i nie wierzyłam co slysze .Jak gacie przymierzy i je odda? Halo troche kultury.Miom zdaniem niektorzy klijenci przeginaja.Ja robie zakupy i nigdy sie tam nie spotkalam ze zlym zachowaniem. Szczerze ludzie maja to na co zasluguja.takie jest moje zadanie.
odpowiedz oceń post 0 5 zgłoś do moderacji
2020-10-29 10:32 17%
2

odpowiedziano ponad rok temu przez Jan
27.10.2020 o godz 6.00 byliśmy na zakupach w lidlu w KUDOWIE-ZDROJU. Niestety pani na kasie i pozostałe nie mieli maseczek. Na moją uwagę pani na kasie powiedziała, że nie potrzebuje maseczki, bo jest zdrowa. Skandal!
odpowiedz oceń post 1 5 zgłoś do moderacji
2021-03-17 10:25 0%
3

odpowiedziano ponad rok temu przez Danuta
Te kolejki przy kasach, to wina pracodawcy, który ogranicza etaty do minimum, a pracownik nie wie czy wykładać towar, czy obsługiwać kasę, bo jedno i drugie jest ważne i na już. Ilość etatów w sklepach powinna być uzależniona od obrotów, bo inaczej to wyzysk. Na półkach bałagan, bo na nic nie ma czasu!
odpowiedz oceń post 0 2 zgłoś do moderacji
dodaj odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Tytuł posta Twój nick
Treść posta
serwis elblag.net nie ponosi odpowiedzialności za treści na forum. Wpisy nie związane z wątkiem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.