3
odpowiedziano ponad rok temu przez
Wnioskuję o wprowadzenie dopuszczalnej prędkości max. dla wszystkich pojazdów 5km/h i zakaz uzywania silników - pojazdy należy pchać. Korzyści: maksymalna ochrona pieszych, całkowita redukcja zanieczyszczeń, wzrost zatrudnienia - w ramach walki z bezrobociem- w komunikacji miejskiej. Oceniam, że do jednego autobusu potrzeba ok. 10 pchaczy. Należy się zastanowić co z pojazdami policji, pogotowia i straży pożarnej.
odpowiedz |
oceń post
12
2
|
zgłoś do moderacji
|
4
odpowiedziano ponad rok temu przez
jak to co ? - 11 i 12 będą biegli z przodu i krzyczeli - "niebieskie, niebieskie" a 13 - 14 "czerwone, czerwone" a 15 środkiem - z okrzykiem UWAGA!
oceń post
2
2
|
zgłoś do moderacji
|
5
odpowiedziano ponad rok temu przez
Kolejny pomysl ktory generuje koszty, zwieksza halas, zwieksza emisje spalin i jest pretekstem dla sluzb miejskich do karania mandatami. Poroniony pomysl !!!!!!
odpowiedz |
oceń post
16
2
|
zgłoś do moderacji
|
6
odpowiedziano ponad rok temu przez
Zróbcie całkowity zakaz poruszania się samochodami, wtedy będzie bezpiecznie!!! Mogę się założyć, że wymyślił to ktoś kto nie ma pojęcia o prowadzenie samochodem i poruszania się 30km/h w mieście.
Paranoja!!!
pozdro 600
odpowiedz |
oceń post
14
2
|
zgłoś do moderacji
|
7
odpowiedziano ponad rok temu przez
proponuje kuźwa zakorkujcie całe miasto bo macie urojone wizje, komunikacja miejska do dupy, tramwaj jedzie 30 na godzine albo mniej tak samo jak autobusy, z nad jaru do dworca tramwajem ponad 25 minut czy to jest normalne? sobie ograniczenia władujcie u siebie na uliczkach a nie na głownych ciągach komunikacyjnych, zamiast gównianych przejść tunele albo wiaduktu poróbcie i już będzie bezpieczniej... a nie czekaj.... zapomniałem pieniędzy niema? wywalić z roboty głupich urzędasów którzy sie na swojej robocie nie znają..
odpowiedz |
oceń post
9
2
|
zgłoś do moderacji
|
8
odpowiedziano ponad rok temu przez
Jedzmy 10km/h.. Jedynie policja na tym zarobi, bo jakos nie chce mi sie wierzyc, zeby 30km/h w miescie ludzie jezdzili.
odpowiedz |
oceń post
7
2
|
zgłoś do moderacji
|
9
odpowiedziano ponad rok temu przez
W naszym lilipucim miasteczku wszyscy powinniśmy chodzić pieszo. Będzie znacznie ciszej. A tramwajowe szyny wygłuszymy filcem.
odpowiedz |
oceń post
14
2
|
zgłoś do moderacji
|
10
odpowiedziano ponad rok temu przez
glupota. piesi nadal beda wlazic tuz przed maske,rowerzysci jezdzic jak swiete krowy. a my spedzimy jeszcze wiecej czasu na stanie w korku. przeciez na osiedlach i parkingach juz obowiazuja nawet 20 i 10km/h. a wspolczesnym samochodem jechac 30 jest trudno i zamiast skupiac sie na drodze kierowca skupi sie na kontrolowaniu predkosci. jazda na 2-gim biegu zwiekszy spalanie paliwa bo na tych samych obrotach silnika pokonamy krutszy dystans. a zachodnich krajach aby zwiekszyc bezpieczenstwo buduje sie wysepki lub cale wyniesione skrzyzowania aby spowolnic ruch w miejscach newralgicznych a nie ogranicza redkosc na calych odcinkach drogi
odpowiedz |
oceń post
10
2
|
zgłoś do moderacji
|
11
odpowiedziano ponad rok temu przez
Oczywiście jak najbardziej jest możliwy. Poza głównymi ulicami tranzytowymi. Przykład odległego o 60 km Gdańska powinien być jak najbardziej inspirujący. Tam już 40% sieci drogowej jest objęte strefami Tempo-30.
I nie należy uspokojenia ruchu traktować w kategoriach korzyści wyłącznie dla rowerzystów - to poprawa bezpieczeństwa i jakości życia dla WSZYSTKICH mieszkańców - także dla kierowców kiedy już wysiądą ze swoich aut.
odpowiedz |
oceń post
3
19
|
zgłoś do moderacji
|
12
odpowiedziano ponad rok temu przez
do psychiatryka zamknac tych pomyslodawcow!!!! rowerzysci jezdza szybciej!!!
odpowiedz |
oceń post
20
2
|
zgłoś do moderacji
|
13
odpowiedziano ponad rok temu przez
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Gdansk-w-listopadzie-urosnie-strefa-tempo-30-n73331.html
odpowiedz |
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|
14
odpowiedziano ponad rok temu przez
ludzie to mają fantazje, a może jeszcze iść dalej i zamknąć centrum miasta dla aut, albo pozwolić tylko elektrycznym i hybrydowym na wjazd...
odpowiedz |
oceń post
11
2
|
zgłoś do moderacji
|
15
odpowiedziano ponad rok temu przez
może być problem... gdzie jest centrum Elbląga ?
oceń post
13
2
|
zgłoś do moderacji
|
16
odpowiedziano ponad rok temu przez
Nie no jasne, jak będzie ograniczenie do 30 to nikt nie będzie jeździł 40 i więcej. Ja rozumiem ludzi, którzy czują się zagrożeni, kiedy idiota wyprzedza na podwójnej ciągłej przed przejściem dla pieszych z prędkością 70-80 km/h. Jednak ograniczenie do 30 km/h nie wpłynie na poprawienie bezpieczeństwa! Odwrotnie spowoduje irytację kierowców, którzy będą usiłowali wyprzedzać tego, który się "wlecze".
odpowiedz |
oceń post
10
2
|
zgłoś do moderacji
|
17
odpowiedziano ponad rok temu przez
czyli tak wyjeżdżając rano do pracy mam popitalać przez cały elbląg 30 na godzinę to mi zajmie jakieś półgodziny plus godzina drogi do gda.... Pogięło was?
odpowiedz |
oceń post
10
2
|
zgłoś do moderacji
|
18
odpowiedziano ponad rok temu przez
A co z pieszymi ? Może też wprowadzić ograniczenie prędkości na niektórych chodnikach do 2 km/h. Na pewno zmniejszy to ilość zderzeń pieszego z pieszym i w dużym stopniu poprawi bezpieczeństwo w mieście. :-D
odpowiedz |
oceń post
13
2
|
zgłoś do moderacji
|
20
odpowiedziano ponad rok temu przez
Budżet Obywatelski powoli traci sens - bo wymyślane są coraz głupsze propozycje.
odpowiedz |
oceń post
12
3
|
zgłoś do moderacji
|
21
odpowiedziano ponad rok temu przez
30 km/h to przesada, ale 32,5 km/h to odpowiednia prędkość. Do tego w ramach budżetu należy zakupić fotoradary wykalibrowane na 32,6 km/h, by tym bandytom, kierowcom dać lekcję.
odpowiedz |
oceń post
11
3
|
zgłoś do moderacji
|
22
odpowiedziano ponad rok temu przez
dotyczyć to powinno autobusy i tramwaje
odpowiedz |
oceń post
3
2
|
zgłoś do moderacji
|