najwięcej postów 60 dninajwięcej postówostatnio dodanenajlepiej ocenianenajlepiej oceniane 60 dniostatnio dodane odpowiedzi
Witamy na forum serwisu elblag.net. Obecnie forum nastawione jest na tematykę związaną z uruchomionymi serwisami. Jego treść tworzą wątki założone przez użytkowników oraz komentarze dodane do artykułów. Zapraszamy do dyskusji :-)
Sugestie, opinie, zgłaszanie błędów prosimy kierować tutaj. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu. Redakcja nie odpowiada za wypowiedzi dodane przez użytkowników.
Zastrzegamy sobie prawo do moderowania i przechowywania zablokowanych komentarzy.
+ dodaj odpowiedź
data dodaniaocena

ogólna rozmowa

wszystkie ogólne tematy, główny kanał forum zakładaj nowe wątki, zaczynaj dyskusję...
Daj znać: Czy pracownicy sklepów mają obowiązek obsłużyć wszystkich klientów?
2014-04-15 13:32 38%

Daj znać: Czy pracownicy sklepów mają obowiązek obsłużyć wszystkich klientów?

rozpoczęty ponad rok temu przez Ines Kuraś

Czy obiekty handlowe mają obowiązek obsłużyć klientów, nawet po zamknięciu, jeżeli takowi znajdują się już na terenie sklepu? Podobno „klient nasz pan”, niestety jak się okazuję nie zawsze jest traktowany tak jak powinien. W takiej sytuacji znalazł się nasz czytelnik i zgłosił się z problemem do naszej redakcji.

„Wieczorem poszedłem na zakupy do sklepu Biedronka przy ul. Żeromskiego. Faktem jest, że wszedłem do niego 2 minuty przed planowanym zamknięciem. To jak zostałem potraktowany, zniechęca mnie do dalszych zakupów w tym sklepie. W momencie mojego pojawienia się w obiekcie, jedna z pracownic z końca sklepu zaczęła krzyczeć do drugiej dlaczego ta wpuszcza klientów i aby zamknęła drzwi. Pani stojąca obok uprzejmie mnie poprosiła, abym opuścił sklep ponieważ już zamknięte. W tym momencie wtrąciła się trzecia z pracownic- siedząca na kasie, która zachowywała się w dość skandaliczny sposób. Zaczęła na mnie krzyczeć, że co ja sobie wyobrażam, że już zamknięte, że mam natychmiast opuścić sklep.” - donosi nasz czytelnik.

W tej sprawie skontaktowaliśmy się z biurem prasowym spółki Jeronimo Martins Polska S.A. Z informacji przekazanych naszej redakcji wynika, iż po rozmowach przeprowadzonych z kierownikiem zmiany, a także pracownikami nie potwierdzają oni opisanego wyżej zdarzenia.

„Zaznaczamy jednak, że mając na uwadze komfort i satysfakcję naszych klientów, prowadzimy dodatkową weryfikację tej sprawy. W razie, gdyby potwierdzony został fakt niestosownego zachowania personelu wobec klienta, pracownikom zostanie zwrócona uwaga oraz zostaną wyciągnięte konsekwencje wobec odpowiedzialnych osób. Jednocześnie pragniemy podkreślić, że zgodnie z zasadami funkcjonowania naszej sieci, sklepy są zamykane zgodnie z harmonogramem pracy, a wszyscy klienci, którzy znaleźli się w nich przed godziną zamknięcia, są obsługiwani.” - dodaje biuro prasowe.

W takim razie, kto zawinił w danej sytuacji? Skoro czytelnik zjawił się w sklepie nim drzwi zostały zamknięte i został z niego wyrzucony? Czy tak traktuje się potencjalnych klientów? Jak wspomniał nasz czytelnik na koniec swojej wypowiedzi, według niego było to niepoprawne zachowanie ze strony pracowników. Uważa on, iż dopóki drzwi w sklepie są otwarte to pracownicy powinni obsłużyć wszystkich do ostatniego klienta.

oceń wątek 14 23 zgłoś do moderacji
2014-04-15 18:13 64%
1

odpowiedziano ponad rok temu przez egh
Wpadł do sklepu 2 minuty przed zamknięciem i myślał że pracownicy zostaną w pracy po godzinach i zaczekają aż zrobi zakupy? Przecież w 2 minuty nawet nie zdążył by obejść sklepu.
odpowiedz oceń post 21 12 zgłoś do moderacji
2014-04-15 18:31 43%
2

odpowiedziano ponad rok temu przez dziadek
Ci wszyscy co stoją za personelem tej Biedronki zapomnieli że komuna padla już jakiś czas temu. Biedronka na Żeromskiego to żałosna obsługa . Wszystkim tym co bronią tej Biedronki życzę żeby drzwi we wszystkich sklepach zamykały się zawsze przed ich wejściem . Tylko nieudacznicy i
nieroby narzekają , że mają jeszcze pracę .
odpowiedz oceń post 12 16 zgłoś do moderacji
2014-04-15 18:34 29%
3

odpowiedziano ponad rok temu przez paputek
A co powinien przyjść tydzień wcześniej? Zapomnieli kto im płaci? Letnie i nieroby w tej Biedronce .
odpowiedz oceń post 10 25 zgłoś do moderacji
2014-04-15 19:46 41%
4

odpowiedziano ponad rok temu przez ble
To teraz akcja: wchodzimy po zakupy o 20:58. Niech pracownicy nie idą na udry z klientami. Trzeba zrozumieć, że każdemu może się zdarzyć pilny zakup. Nie tylko pracownicy biedronki pracują do wieczora. Znam takich co przez 12-13 godzin śniadania nie mają kiedy zjeść. Oni też czasem robią zakupy
odpowiedz oceń post 12 17 zgłoś do moderacji
2014-04-16 09:43 52%
5
odpowiedziano ponad rok temu przez ja
Kaufland pracuje 7-22. Każdy zdąży zrobić zakupy. Jeśli gość widzi, że za 2 min zamykają sklep - niech jedzie dalej albo odpuści, a nie aferę kręci, bo ktoś mu pokazał gdzie jego miejsce. Jak przejedziesz przez skrzyżowanie na żółtym, to też dostaniesz mandat - wtedy nie ma tłumaczeń.
oceń post 12 11 zgłoś do moderacji
2014-04-16 12:45 50%
6
odpowiedziano ponad rok temu przez xyz
sam se jedź dalej, w twoim mniemaniu wszyscy mają samochody...
poza tym mandatu nie dostaje się za przejechanie skrzyżowania na pomarańczowym ;)
oceń post 4 4 zgłoś do moderacji
2014-04-15 19:54 58%
7

odpowiedziano ponad rok temu przez SONGO
bo to elblag, zapraszam do trojmiasta czy warszawy zobaczec jak to wyglada, nikt nie robi problemu.
odpowiedz oceń post 11 8 zgłoś do moderacji
2014-04-15 20:38 30%
8

odpowiedziano ponad rok temu przez otek
a ja tam pracuję i sobie chwalę
odpowiedz oceń post 3 7 zgłoś do moderacji
2014-04-15 21:41 69%
9

odpowiedziano ponad rok temu przez jamaleg
Narobili biedronek to teraz sie miedzy soba tzn sklepy miedzy sklepami kopia , pospadaly utargi i trzeba jakos konkurencje obrzydzic . Niestac mnie na zakupy w biedronce . Drogo i pracownicy chamscy dlatego moja noga tam nie powstanie
odpowiedz oceń post 11 5 zgłoś do moderacji
2014-04-15 22:10 57%
10

odpowiedziano ponad rok temu przez JESTEM ZA POSTAWĄ PRACOWNKÓW BIEDRONKI
Ciekawe czy bohater artykułu kiedykolwiek pracował w handlu, niech spróbuje postawić się w sytuacji sprzedawcy. Jeśli widzę, że jest 2 minut do końca zamknięcia sklepu to po prostu nie wchodzę. Ludzie też mają rodziny, ciepły obiad na stole, czy kolację. Niech nikt nie oczekuję, że wchodząc z tupetem po zakupy 2 minuty przed zamknięciem sklepu personel rozłoży mu czerwony dywan.
odpowiedz oceń post 16 12 zgłoś do moderacji
2014-04-16 12:47 56%
11
odpowiedziano ponad rok temu przez xyz
przed zamknięciem to chyba nie z tupetem
oceń post 5 4 zgłoś do moderacji
2015-01-07 01:44 33%
12
odpowiedziano ponad rok temu przez mati
dokładnie ale inni są niedorozwinieci :)
oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2021-03-09 22:58 33%
13
odpowiedziano ponad rok temu przez bieedronka
To sklep jest czynny do 21:58 czy do 22:00 ??
Wystarczy że personel nie będzie ujadał jak ratlerki, bo zostały 22 minuty, czerwonego dywanu nie musi rozkładać
oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2014-04-16 04:14 63%
14

odpowiedziano ponad rok temu przez AA
Ja do tej samej biedr...wpadłam 4 min. Przed końcem i nikt mnie nie wyprosił,było jeszcze dużo ludzi .myślę że kasa działała jeszcze jakieś 30 min.po zamknięciu sklepu.pani na kasie była zmęczona ale uśmiechnięta.
odpowiedz oceń post 10 6 zgłoś do moderacji
2014-04-16 07:11 47%
15

odpowiedziano ponad rok temu przez zbiq
jak Panu nie pasuje, to niech Pan idzie do całodobowego. Wielki Pan, wszyscy mają skakać za darmo po godzinach, bo po bułkę wpadł. Ja ma na tyle sumienia , że na 10 minut przed zamknięcie nigdzie nie wchodzę!!!!
odpowiedz oceń post 14 16 zgłoś do moderacji
2014-04-16 16:04 64%
16
odpowiedziano ponad rok temu przez linda
człowieku nie po godzinach tylko w czasie , spójrz do której jest czynny sklep ...do 21 a nie jak sobie wymyślacie do 20 58, czy ty kończysz pracę o 13 58 albo 14 58 ???? . To że oni muszą jeszcze posprzątać to żadna wymówka, mają zapłacone, taka praca , pożal się Boże co wy wymyślacie skoro drzwi od sklepu były otwarte to znaczy że był sklep czynny
oceń post 9 5 zgłoś do moderacji
2014-04-16 11:34 17%
17

odpowiedziano ponad rok temu przez zb.
pewnie teraz do Bydgoszczu będzie jeździł a tam nie będzie kupował :)))
odpowiedz oceń post 1 5 zgłoś do moderacji
2014-04-16 12:26 33%
18
odpowiedziano ponad rok temu przez słownik
"do Bydgoszczu"? Widzisz...miał być żart, a wyszło, że nie umiesz odmieniać słowa "Bydgoszcz" przez przypadki.
oceń post 3 6 zgłoś do moderacji
2014-04-16 12:49 50%
19
odpowiedziano ponad rok temu przez rttert
słownik, Ty żartu nie kumasz, tak odmienił któryś z polityków zdaje się
oceń post 4 4 zgłoś do moderacji
2014-04-16 23:05 50%
20

odpowiedziano ponad rok temu przez Miałem podobną sytuację
Bardzo podobna sytuacja spotkała mnie w Biedronce przy ul. Nowowiejskiej. Wszedłem do sklepu w niedzielę o godz. 19.45 (sklep czynny do 20). Po 5 minutach zostałem upomniany, że mam kończyć zakupy i że jak się nie pospieszę to moje zakupy nie będą skasowane. Później po każdej minucie byłem kolejno upominany przez inne pracownice. Rozumiem, że pracownik chciałby skończyć równo po 8 godzinach pracy, ale sam też pracuję w obsłudze klienta i nigdy nie postąpiłbym w ten sposób. Ta branża wymaga jednak od obsługi choć minimalnego wczucia się w potrzebę klienta, a zostanie 15 minut to żadna tragedia. Liczy się przede wszystkim zadowolenie klienta, który na pewno wróci i ponownie zrobi zakupy. Nie żyjemy w czasach komuny, gdzie podczas przerwy obiadowej klienci nie byli obsługiwani.
odpowiedz oceń post 13 13 zgłoś do moderacji
2017-04-29 00:13 58%
21
odpowiedziano ponad rok temu przez Madzia
I miała rację że jak się nie wyrobisz,to nie zostaną skasowane, a klientów jest tyle, że jak takiego buraka braknie to nikt się nie zorientuje. A kto im zapłaci za te dodatkowe 5 minut przez miesiąc czasu?
oceń post 7 5 zgłoś do moderacji
2020-07-19 16:52 0%
22
odpowiedziano ponad rok temu przez tiktak
a szkoda
oceń post 0 3 zgłoś do moderacji
2014-04-17 18:48 30%
23

odpowiedziano ponad rok temu przez Janosik
Pamiętaj abyś dzień święty święcił !
odpowiedz oceń post 3 7 zgłoś do moderacji
2014-04-18 07:47 44%
24

odpowiedziano ponad rok temu przez makr
Wam się wszystkim chyba w głowach poprzewracało !!! Jeżeli sklep jest otwarty do godziny 21:00 to każdy kto do niego wejdzie przed zamknięciem drzwi MUSI być obsłużony ! Co to za słabe teksty o rodzinie, obiadkach itd. Jeżeli sklep jest otwarty od 7:00 to punkt 7:00 są otwierane drzwi i pracownicy przychodzą wcześniej aby przygotować swoje stanowisko pracy itd i tak samo jest po zamknięciu, rozlicza się kasę, sprząta itp. Święte Krowy widze w tym Elblągu, za dużo w dupach ! SKANDAL
odpowiedz oceń post 15 19 zgłoś do moderacji
2015-01-07 01:41 67%
25
odpowiedziano ponad rok temu przez ty baranie
jak przyjdzie klient do biedronki czy gdziekolwiek indziej 2 min przed zamknieciem i bedzie robil zakupy 3 godz to one mają na taką k...wę jak ty 3 godz czekac ..tez jestem sprzedawcą i bym ci odpowiedzial ze zapraszam ale w te 2 min masz wyjsc ....tyle masz czasu na zakupy i chuj
oceń post 8 4 zgłoś do moderacji
2017-04-29 00:10 33%
26
odpowiedziano ponad rok temu przez Madzia
Rozumiesz artykuł ? Czy Ty blądynka? sklep do 22- giej i niech sobie wejdzie nawet 30 sekund przed, ale jak się nie wyrobi do 22- giej tylko przyjdzie minutę po, to w innych sklepach nikt się nie pier.... proszę zostawić zakupy i do widzenia.
oceń post 2 4 zgłoś do moderacji
2014-04-18 07:47 30%
27

odpowiedziano ponad rok temu przez maykel
Specjalnie pójdę do tej biedronki 3 minuty przed zamknięciem i niech tylko coś powiedzą to tak dam im popalić że im w buty pójdzie,to beszczelność wypraszać klienta te panie chyba zapomniały gdzie pracują ,pracodawca powinien sprawdzić zapis z kamer i wyciągnąć surowe konsekwencje wobec tych śmiesznych pracownic .
odpowiedz oceń post 11 26 zgłoś do moderacji
2014-06-08 23:22 43%
28
odpowiedziano ponad rok temu przez Panam
W buty to ty możesz sobie narobić........
oceń post 3 4 zgłoś do moderacji
2014-08-10 19:36 33%
29
odpowiedziano ponad rok temu przez zonk
jestes ....
w dodatku jestes " bezczelny "
oceń post 2 4 zgłoś do moderacji
2017-04-29 00:07 29%
30
odpowiedziano ponad rok temu przez Madzia
Trzy minuty możesz wejść,ale jak byś na Mnie trafił, to godzina (do której biedronka? ) np.21 wszej, godzina 21- wsza na komputerze i nie kasuje, do widzenia, wyżej było napisane, sklep ma być zamknięty zgodnie z harmonogranem, czyli kasa też, skoro żabka ma do 23- ciej, to za minutę możesz wejść, ale na komputerze 23 ciai i dziękuje do widzenia zamykam kasę i sklep.
oceń post 2 5 zgłoś do moderacji
2017-10-17 21:44 50%
31
odpowiedziano ponad rok temu przez Xxx
Czytaj zjebie ze zrozumieniem 2 Minuty po zamknięciu .
oceń post 2 2 zgłoś do moderacji
2014-04-18 08:16 61%
32

odpowiedziano ponad rok temu przez konsument
Jaki pajac ciezko mu bylo przyjsc wczesniej??? Ci ludzie tez chca skonczyc o normalnej porze swoja prace, a ten przyszedl pewnie po gumy do zucia i zastanawial sie jakie wybrac przez godzine -.-
odpowiedz oceń post 14 9 zgłoś do moderacji
2014-04-19 11:42 57%
33

odpowiedziano ponad rok temu przez klient
mogłeś ciulu ! przyjść wcześniej ludzie tam pracujący też chca odpocząc po całym dniu pracy!!
odpowiedz oceń post 12 9 zgłoś do moderacji
2014-04-19 12:02 33%
34

odpowiedziano ponad rok temu przez super-klient
a buraki!!! nuworysze!!! [ nowobogaccy, tłumaczę jak by nie zrozumieli słowa] ze słomą w butach kupuja szajs w leclercu.carefourze i w innych gów...ch
odpowiedz oceń post 2 4 zgłoś do moderacji
2015-11-30 22:36 75%
35
odpowiedziano ponad rok temu przez sylka
Racja !!! Klient nasz Pan jak najbardziej ale widzimy ich w Urzędach i biurach jak wchodzimy i godz. 15:00 praca do 15:30 a tam biurko posprzątane i odpowiedz : o tej godzinie Pan(Pani) już nic nie załatwi proszę przyjść jutro
No tak swoją pracę się szanuje cudzą nie bo On pracuje do 15:30 a nie zostanie dłużej bo Mu za to nikt nie zapłaci
oceń post 6 2 zgłoś do moderacji
2014-04-19 23:11 75%
36

odpowiedziano ponad rok temu przez Luśka z przeciwka
baranie,2 minuty do zamknięcia tez bym cię wywaliła!!! a co ty jakiś hrabia że na ciebie czekają przed zamknięciem??? mój czas pracy się skończył i nikogo by to nie interesowało że na mnie w domu czeka rodzina!!!!
odpowiedz oceń post 18 6 zgłoś do moderacji
2014-04-20 21:07 76%
37

odpowiedziano ponad rok temu przez oli
do kierownictwa biedronki,zatrudnijcie w/w klienta na tydzień niech pozna smak tej pracy a wtedy posłuchajcie co ma do powiedzenie bo punkt myślenia zależy od punktu siedzenia
odpowiedz oceń post 19 6 zgłoś do moderacji
dodaj odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Tytuł posta Twój nick
Treść posta
serwis elblag.net nie ponosi odpowiedzialności za treści na forum. Wpisy nie związane z wątkiem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.