najwięcej postów 60 dninajwięcej postówostatnio dodanenajlepiej ocenianenajlepiej oceniane 60 dniostatnio dodane odpowiedzi
Witamy na forum serwisu elblag.net. Obecnie forum nastawione jest na tematykę związaną z uruchomionymi serwisami. Jego treść tworzą wątki założone przez użytkowników oraz komentarze dodane do artykułów. Zapraszamy do dyskusji :-)
Sugestie, opinie, zgłaszanie błędów prosimy kierować tutaj. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu. Redakcja nie odpowiada za wypowiedzi dodane przez użytkowników.
Zastrzegamy sobie prawo do moderowania i przechowywania zablokowanych komentarzy.
+ dodaj odpowiedź
data dodaniaocena

ogólna rozmowa

wszystkie ogólne tematy, główny kanał forum zakładaj nowe wątki, zaczynaj dyskusję...
EB wraca do gry. Czy nowa kampania reklamowa odbuduje potęgę tej marki? (+wideo)
2017-06-23 12:18 100%

EB wraca do gry. Czy nowa kampania reklamowa odbuduje potęgę tej marki? (+wideo)

rozpoczęty ponad rok temu przez Witold Chrzanowski

W latach 90. było znakiem firmowym Elbląga i wizytówką miasta. Znano je, i ceniono, w całej Polsce. Było najlepiej sprzedającym się piwem w kraju oraz znaczącym towarem eksportowym.

 

Gdy w 1998 roku marka EB stała się własnością Grupy Żywiec SA, widoczny stał się spadek sprzedaży tego najsłynniejszego polskiego lagera. W 2003 roku zaprzestano produkcji piwa na rynek krajowy, ograniczając się tylko do eksportu.

 

Z elbląskiego browaru EB jechało do Niemiec, Kanady, USA, Wielkiej Brytanii i Rosji. Po 12 latach Grupa Żywiec zdecydowała się, w 2015 roku, na przywrócenie marki EB w Polsce. Złośliwi (a gdzie ich nie ma) twierdzili, ze decyzja ta byłą spowodowana rosnącą popularnością piw regionalnych i reaktywacją browaru w Braniewie.

 

Powrót legendy miała zahamować niekorzystne, z punktu widzenia koncernu, trendy. Nowe-stare EB spotkało się jednak z różnym, bynajmniej nie tylko entuzjastycznym, przyjęciem.

 

Poza takimi, którzy powrócili do tej marki na stałe, byli też i tacy, którzy, po skosztowaniu zawartości jednej butelki złocistego płynu, stwierdzali, ze „więcej tego nie kupią”.

Kiedyś EB było lepsze od Specjala. Dzisiaj muszę powiedzieć, że jest odwrotnie – powiedział nam jeden z elbląskich smakoszów piwa.

No cóż, o gustach się nie dyskutuje.

 

Czy nowa kampania reklamowa EB, która właśnie ruszyła, przywróci marce pozycje pierwszego piwa w Polsce? Na to pytanie odpowie czas. My możemy tylko przyznać, że kampania oparta na haśle „Tymczasem” jest śmiała i bardzo pomysłowa.

 

Jej bohaterami, jak to opisuje portal wirtualnemedia.pl, są młodzi ludzie stojący na progu dorosłego życia. Oczekiwania społeczne wobec nich są takie, żeby ustabilizowali się życiowo: zaczęli stałą pracę, założyli rodziny. Bohaterowie wolą jednak pozostać w fazie określonej jako „tymczasem”, oznaczającej dalsze próby życiowe, zbieranie doświadczeń i nieskrępowaną zabawę.

Marka EB stworzyła ideę tymczasem, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować. EB chce pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie – powiedział portalowi wirtualnemedia.pl Igor Zajda, brand manager EB.

W reklamach prezentowany jest też nowy logotyp EB. Jak informuje cytowany już przez nas portal: „nową identyfikację przygotowała agencja BNA, a edycje limitowaną puszek zaprojektował Wilk Studio”.

oceń wątek 1 0 zgłoś do moderacji
2017-06-23 17:17 33%
1

odpowiedziano ponad rok temu przez Vick
Tylko dureń mógł zaprzepaścić dobrą jakość elbląskich piw a że ten w/w jest właścicielem 2-go najgorszego piwa na świecie a swego czasu serwował piwo konserwowane związkami arsenu więc już po jednym piwie głowa bolała..
odpowiedz oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2017-06-23 19:00 0%
2

odpowiedziano ponad rok temu przez OK
TYLKO RUSKI SPIRYTUS Z SOKIEM POMARAŃCZOWYM POLECAM
odpowiedz oceń post 0 3 zgłoś do moderacji
2017-06-23 19:04 50%
3

odpowiedziano ponad rok temu przez wela
a gdzie elbląg logo sztuczne bez historii i naszego miasta grupa żywiec obraza miasto elbląg gdzie władze miasta i ludzie z promocji
odpowiedz oceń post 2 2 zgłoś do moderacji
2017-06-24 07:57 33%
4

odpowiedziano ponad rok temu przez ksamol
Niestety w Elblągu jakość piwa spadła poniżej krytyki. Może browar elbląski powróci do starej technologii produkcji piwa? Teraz to popłuczyny z kadzi których nie da się pić. Kiedyś Specjal i EB były o niebo lepsze od Żywca. Teraz tego szajsu nie da się pić.
odpowiedz oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2017-06-24 11:53 60%
5

odpowiedziano ponad rok temu przez Koneser
Sikacz sikaczem zostanie. Ja tam wolę tatrę. Też paskudne ale chociaż jak sponiewiera to się czuje, a po ebce to co najwyżej spać się chce
odpowiedz oceń post 3 2 zgłoś do moderacji
2017-06-24 20:50 50%
6

odpowiedziano ponad rok temu przez Ziemianin
Jakość piwa w Browarze elbląskim zawdzięczamy między innymi Panu Technologowi wywodzącemu się z tego browaru. Aby przypodobać się przełożonym, a awansował jakiś czas temu z Elbląga do Warszawy sprowadza różne świństwa i próbuje robić z tego coś co ma przypominać piwo. Ja, jak i wielu moich znajomych nie pijemy korporacyjnych popłuczyn z Grupy Żywiec, Kampanii Piwowarskiej itp.
odpowiedz oceń post 2 2 zgłoś do moderacji
dodaj odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Tytuł posta Twój nick
Treść posta
serwis elblag.net nie ponosi odpowiedzialności za treści na forum. Wpisy nie związane z wątkiem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.