Elbląg wspólnie Kaliningradem przygotowuje się do zdobycia dofinansowania na „Rewitalizację Parków Miejskich Maksa Ashmanna w Kaliningradzie i Parku Dolinka w Elblągu”. W związku z tym konieczne jest wypełnienie przez mieszkańców ankiety.
Park Dolinka znów będzie miejscem wypoczynku tłumów elblążan. Takie są zamierzenia. Na razie jest koncepcja i dokumentacja projektowo-kosztorysowa oraz list intencyjny, na mocy którego Elbląg i Kaliningrad będą podejmowały wspólne starania o pozyskanie funduszy unijnych w ramach programu transgranicznego Polska – Rosja. W Elblągu dzięki pieniądzom z tego programu będzie rewitalizacja Parku Dolinka, a w Kaliningradzie modernizacja zabytkowego kompleksu - Parku Aschmanna.
Na razie konieczne jest:
wypełnienie anonimowej ankiety dot. korzystania z Parku Dolinka, niezbędnej do przeprowadzenia analizy popytu, koniecznej przy aplikowaniu o środki Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014-2020
- czytamy w informacji Urzędu Miejskiego.
Jedno z pytań:
Jakiego typu strefy rekreacji i wypoczynku powinny znaleźć się w Parku? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)
A. Strefa Seniora: urządzenia do ćwiczeń dedykowane dla osób starszych, ławki, rabaty kwiatowe
B. Strefa Siłowni Plenerowej
C. Place Zabaw, podzielone na strefy odpowiednie do wieku dzieci
D. Część wypoczynkowa – strefa relaksu: drewniane leżanki, grille i stoły piknikowe
E. Miejsce spotkań i aktywizacji kultury: mała scena z widownią, stoły do ping ponga
i szachów
F. Część naturalna parku: tablice informacyjne dotyczące występującej w Parku fauny
i flory
G. inne: (jakie?)
Formularz ankiety dostępny jest: w wersji elektronicznej na stronie Elbląg Konsultuje: http://konsultacje.elblag.eu/konsultacje/konsultacja/15,rewitalizacja-parkow-miejskich-maksa-ashmanna-w-ka
w wersji papierowej w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego przy ul. Łączności 1
Ankiety należy wypełnić do dnia 08.06.2018 r., wysyłając wersję elektroniczną poprzez platformę Elbląg Konsultuje, bądź zostawiając wypełnioną wersję papierową w Punkcie Informacyjnym Urzędu.