Coraz bliżej do ponownego otwarcia Centrum Handlowego Ogrody w Elblągu. Tymczasem 6 nowych najemców zajmie łącznie ponad 800 m2 powierzchni centrum. Portfolio Ogrodów rozbuduje się tym samym o kolejne znane marki ze świata mody. Powiększy się także oferta gastronomiczna centrum.
Największą powierzchnię zajmie polska marka Big Star obecna na rynku od początku lat 90-tych. Butik zajmie niemal 220 m2 i zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze. W ofercie Centrum znajdzie się także inna, polska, rozwijająca się marka - Medicine, która ulokuje się na pierwszym piętrze, zajmując 150 m2. Oprócz Medicine, swój debiut w Elblągu będzie miała również marka Lancerto, oferująca elegancką odzież męską oraz dodatki. Marka zdecydowała się na 100 m2 zlokalizowanych na pierwszym piętrze. Odzieżowe portfolio Centrum wzbogacą również marki Vistula/Wólczanka i Pretty Girl, które zajmą odpowiednio 147 i 105 m2 na pierwszym piętrze i parterze. Do nowych najemców zdecydowała się również dołączyć marka Carte d’Or, urozmaicając ofertę gastronomiczną Centrum o swoją ponad 100 metrową lodziarnio-kawiarnię, którą będzie można znaleźć na pierwszym piętrze.
Pojawienie się zarówno uznanych marek, o ugruntowanej pozycji, jak i tych nowych, rozwijających się, jest dla nas dowodem, że CH Ogrody to wyjątkowy i obiecujący obiekt w skali całego regionu. Cieszy nas zaufanie jakim darzą nas najemcy, a także fakt, że widzą duży potencjał biznesowy w naszym centrum – mówi Robert Gietko, Asset Manager CBRE Global Investors, przedstawiciel Inwestora.
Obecnie w zmodernizowanej części Galerii dla klientów jest już otwartych 29 sklepów. Nieprzerwanie swoich klientów obsługuje hipermarket Carrefour. Po zakończeniu prac budowlanych na dwóch poziomach handlowych znajdzie się łącznie 130 sklepów i punktów usługowych. Na trzech poziomach Centrum zaplanowany został parking na ok. 1000 miejsc. Parking na poziomach trzecim i częściowo na poziomie drugim został udostępniony dla odwiedzających Centrum Ogrody już w sierpniu 2014 roku.
Inwestorem projektu, odpowiedzialnym również za komercjalizację, jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę obiektu odpowiada firma Acteeum Central Europe. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA. Generalnym Wykonawcą jest PORR (Polska) SA. Oficjalne otwarcie kompleksu po rozbudowie planowane jest na wiosnę 2015 roku.
Centrum Handlowe Ogrody to pierwszy powstały w 2002 roku kompleks handlowo – usługowy w Elblągu skupiający pod jednym dachem duży hipermarket oraz galerię sklepów. Centrum jest zlokalizowane przy ul. Pułkownika Dąbka z dogodnym dojazdem. Obecnie CH Ogrody znajduje się w fazie rozbudowy, której zakończenie planowane jest na wiosnę 2015 r. W trakcie prac budowlanych centrum funkcjonuje w ograniczonej formie. W nowej odsłonie Ogrody będą najbardziej nowoczesnym i największym centrum handlowym w regionie. CBRE Global Investors, spółka zarządzająca Centrum Handlowym Ogrody, po zakończeniu prac będzie ubiegało się o certyfikat BREEAM dla elbląskiego obiektu. Certyfikat potwierdza proekologiczność zastosowanych technologii i całego procesu budowy nowego centrum handlowego oraz przyjazność budynku dla użytkowników i otoczenia.