najwięcej postów 60 dninajwięcej postówostatnio dodanenajlepiej ocenianenajlepiej oceniane 60 dniostatnio dodane odpowiedzi
Witamy na forum serwisu elblag.net. Obecnie forum nastawione jest na tematykę związaną z uruchomionymi serwisami. Jego treść tworzą wątki założone przez użytkowników oraz komentarze dodane do artykułów. Zapraszamy do dyskusji :-)
Sugestie, opinie, zgłaszanie błędów prosimy kierować tutaj. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu. Redakcja nie odpowiada za wypowiedzi dodane przez użytkowników.
Zastrzegamy sobie prawo do moderowania i przechowywania zablokowanych komentarzy.
+ dodaj odpowiedź
data dodaniaocena

ogólna rozmowa

wszystkie ogólne tematy, główny kanał forum zakładaj nowe wątki, zaczynaj dyskusję...
Agnieszka Światkowska
2014-12-18 07:41 67%

Felieton: Nauczycielu, do szkoły po świętach marsz!

rozpoczęty ponad rok temu przez Agnieszka Światkowska

Całe szczęście nie jestem nauczycielem, choć o mały włos, a skończyłabym przy tablicy ...wszak nie o tym chcę napisać, a o toczącej się nagonce na środowisko nauczycielskie, któremu w tym roku przyjdzie pełnić, zaznaczę - obowiązkowy dyżur w szkole w dniach między świętami Bożego Narodzenia a Nowym Rokiem, no i kilka dni później. O co tyle dymu i zamieszania?

Już wyjaśniam. 3 grudnia br. minister edukacji narodowej Joanna Kluzik Rostkowska, skierowała otwarty list do rodziców, opiekunów i dyrektorów szkół, w którym czarno na białym podkreśla, że rodzice mają prawo wymagać, by nauczyciele zaopiekowali się dzieckiem podczas przerwy świątecznej, a szkoła ma obowiązek zająć się uczniem, gdy zajdzie taka potrzeba.