Centrum Handlowe Ogrody podpisało umowę najmu ze spółką Ferax, właścicielem i operatorem sklepów marki Gatta. Otwarcie lokalu przewidziano na wiosnę 2015 r., w nowej części obiektu. Gatta to polska marka oferuająca głównie odzież i bieliznę damską.
Wśród produktów w elbląskim sklepie znajdą się m.in. rajstopy, podkolanówki, skarpety, pończochy kostiumy kąpielowe oraz odzież sportowa i bezszwowa. Lokal o powierzchni 56 m kw.powstanie na parterze centrum handlowego. Obecnie w zmodernizowanej części Galerii dla klientów jest już otwartych27sklepów.
Swoje salony w przebudowanej części Ogrodów otworzyły już sieci RTV EURO AGD, CCC, Deichmann, House, Sinsay, Douglas, Orsay, Vision Express, Matras, Wojas, Quiosque, Apteka Centrum, Lara Fabio, Orange, Crux, YES,Esotiq, pralnia Perfect Clean, Plus GSM, T-mobile, In Medio, Play, Marilyn, Piekarnia Raszczyk, Kantor, YvesRocheroraz Apart na pasażu w formie dwóch stoisk. Nieprzerwanie swoich klientów obsługuje hipermarket Carrefour.
Stopień komercjalizacji Ogrodówpo rozbudowie, z uwzględnieniem finalizowanych umów, przekraczajuż 85%.Po zakończeniu prac budowlanychna dwóch poziomach handlowych znajdzie się 130 sklepów i punktów usługowych, takich jak:Media Markt, Reserved, H&M, New Yorker, Cropp Town, Mohito, Camaieu, Rossmann, Home&You,4F, Sizeer, McDonald’s, Lavard, Apart, Trojan Horse, Ochnik, Dobre Smaki, Jubirex, Brange, Delikatesy Kogutek, Jubimax, Swiss34, Centrum WczasoweWakacje.pl, Grycan, oraz wielosalowe kino.
Na trzech poziomach Centrum zaplanowany został parking na ok. 1000 miejsc. Inwestorem projektu jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę i komercjalizację obiektu odpowiada firma Acteeum Central Europe, którą w zakresie najmu wspiera CBRE Sp. z o.o. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA. Generalnym Wykonawcą jest PORR (Polska) SA.
Oficjalne otwarcie kompleksu po rozbudowie planowane jest na wiosnę 2015 roku.