1
odpowiedziano ponad rok temu przez
A skąd niby mają się wziąc owi turyści. Jak wspomniano w artykule, jest to nierentowne, więc dlaczego ma się do tego czegoś dokładać. W cywilizowanych krajach inwestycje idą w parze z turystyką, a u nas najpierw się wydaje kasę, a później myśli dla kogo to zrobiono? Pewnie, że jest żal, że ten kawałek elbląskiej historii niszczeje, ale trzeba pamiętać, że zamysł w trakcie budowy był z goła innych niż we współczesnych czasach - tych lat już się da cofnąć, no chyba, że wytoczymy wojnę Ruskim i odbijemy Królewiec!
odpowiedz |
oceń post
2
2
|
zgłoś do moderacji
|
2
odpowiedziano ponad rok temu przez
wszystko, co w tym miescie i jego okolicach jest lub bylo piekne niszczeje, albo przerabia sie je na architektoniczne buble jak stare miasto
odpowiedz |
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|
3
odpowiedziano ponad rok temu przez
http://www.youtube.com/watch?v=2DoPoe5wues Proponuję by linię Kolei Nadzalewowej oddać spółce ARRIVA.
odpowiedz |
oceń post
2
2
|
zgłoś do moderacji
|
4
odpowiedziano ponad rok temu przez
W województwie pomorski tej kategorii linie kolejowe są systematycznie remontowane. Dlaczego u nas nie można? A co do frekwencji latem, to jest dosyć duża. W tym roku latem raz korzystałem z przejazdu pociągiem na tej trasie i muszę powiedzieć, że w pociągu był niezły tłok.
odpowiedz |
oceń post
2
2
|
zgłoś do moderacji
|
5
odpowiedziano ponad rok temu przez
Pamiętam, jak po zamknięciu linii, jakaś kolejowa firma (spółka?) zrobiła remont tej trasy, gruntowny z wymianą szyn i tłucznia. Następnie trasę zamknięto na "amen" i tak jest do dziś.Szkielet załogi remontującej to kolejarze, a reszta była z "łapanki". Jako że nikt tą trasą nie jeździł, można było wyrwać spokojnie kasę za bezsensowną robotę... Kłaniam się stosownym służbom...Polska to dziwny kraj...
odpowiedz |
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|