najwięcej postów 60 dninajwięcej postówostatnio dodanenajlepiej ocenianenajlepiej oceniane 60 dniostatnio dodane odpowiedzi
Witamy na forum serwisu elblag.net. Obecnie forum nastawione jest na tematykę związaną z uruchomionymi serwisami. Jego treść tworzą wątki założone przez użytkowników oraz komentarze dodane do artykułów. Zapraszamy do dyskusji :-)
Sugestie, opinie, zgłaszanie błędów prosimy kierować tutaj. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu. Redakcja nie odpowiada za wypowiedzi dodane przez użytkowników.
Zastrzegamy sobie prawo do moderowania i przechowywania zablokowanych komentarzy.
+ dodaj odpowiedź
data dodaniaocena

ogólna rozmowa

wszystkie ogólne tematy, główny kanał forum zakładaj nowe wątki, zaczynaj dyskusję...
Bartłomiej Ryś
2014-02-27 07:00 84%

Kolejny klient walczy ze sklepem MediaExpert w Elblągu

rozpoczęty ponad rok temu przez Bartłomiej Ryś

Kilka dni po naszej publikacji na temat nieuczciwych promocji w sklepie Media Expert zgłosił się do nas kolejny poszkodowany. Okazuje się, że problemy z tym sklepem mogą być o wiele poważniejsze. Nasz Czytelnik do dnia dzisiejszego nie otrzymał ani zwrotu pieniędzy, ani sprzętu elektronicznego, który przez wady fabryczne trafił do serwisu. Cała sprawa toczy się już kilka miesięcy.

Sprawa, z którą zgłosił się do nas Pan Tobiasz jest o wiele poważniejsza, niż opisywana przez nas kilka dni temu nieścisłość w promocjach.

- Jeżeli interesuje Pana jak Media Expert łamie prawo konsumenckie to proszę o kontakt – napisał nasz Czytelnik.

Jak się okazuje nie pomylił się w tym określeniu nawet o cal. Ale zacznijmy od początku.

Pan Tobiasz zakupił 29 października 2013 roku tablet marki GoClever T76GPSTV za kwotę 369 złotych. Do tego postanowił skorzystać z możliwości zakupu dodatkowej gwarancji, która obejmowała m.in. uszkodzenia sprzętu powstałe również z winy użytkownika. Taka gwarancja kosztowała 80 złotych. Naszego Czytelnika interesował akurat ten model tych urządzeń, z racji niespotykanych w innych tabletach opcjach, takich jak odbiór telewizji oraz możliwość nagrywania toru jazdy w samochodzie. Niestety, radość z zabawy sprzętem przerwała jeszcze w tym samym dniu pierwsza wykryta usterka. Okazało się, że występują przebarwienia na ekranie oraz ze środka urządzenia wydobywa się dziwny dźwięk. Pan Tobiasz natychmiast zgłosił te usterki do kierownika sklepu, jednakże ten odmówił przyjęcia sprzętu do serwisu.

Na tym etapie warto wspomnieć o tym, że w Media Expert system przyjęcia reklamacji jest odmienny, niż w innych sklepach. W momencie, gdy klient zgłasza się z usterką, to do pracownika sklepu (kierownika) należy pierwsza ocena tego, czy rzeczywiście zgłoszenie jest zasadne. Jeżeli tak – sprzęt jest przyjmowany i wysyłany na serwis.

Dalsze dni to droga przez mękę klienta. Parę dni później Pan Tobiasz zgłasza kolejne usterki. Nie są to drobnostki. Sprzęt się zacina, zanikają ikonki na ekranie. Sprzęt wreszcie zostaje przyjęty przez sklep i wysłany do naprawy. W serwisie spędza 12 dni i powraca do Elbląga. Niestety, już przy odbieraniu sprzętu nasz Czytelnik zauważa, że tablet nadal się zacina, nadal zanikają ikony. Według faktur, serwis przeinstalował mapę +LLF oraz wykonał aktualizację urządzenia FX. Tablet ponownie został wysłany do serwisu. Minęło 18 dni.

Tym razem serwis, według Pana Tobiasza, nie wykonał żadnych czynności. Ikony ustawione jeszcze w sklepie nadal były w tym samym miejscu co oznacza, że nie zostały przywrócone nawet ustawienia fabryczne. Oczywiście urządzenie nadal wykazywało usterki takie same, jak 29 października, w dniu zakupu. W związku z tym, że po raz kolejny sprzęt nie został naprawiony i nie działał poprawnie, kierownik sklepu podpowiedział naszemu Czytelnikowi, aby ten wysłał tablet, powołując się na niezgodność towaru z umową. Pan Tobiasz przystał postanowił tak zrobić. Przypomnijmy: od 3 listopada do 3 grudnia sprzęt cały czas był w sklepie, klient ani na chwilę nie brał tabletu do domu.

- Kolejne dni to zabawa w kotka i myszkę. Dostałem pismo od sklepu, że moja reklamacja nie została uznana, ponieważ teoretyczna ekspertyza nie wykazała usterek. Od 13 grudnia 2013 roku (czyli od momentu dostarczenia w/w pisma) do 3 stycznia 2014 roku (prawie 20 dni) nie wiedziałem, co dzieje się z tabletem i gdzie on w ogóle jest – opowiada poszkodowany.

Pan Tobiasz miał dość kontaktu telefonicznego i udał się 3 stycznia br. do sklepu. Tam okazało się, że jego tablet spokojnie leżał w szufladzie. Po prostu o nim zapomniano.

- Wątpię, że w ogóle został on wysłany na jakąkolwiek ekspertyzę. Pismo wydano na „odczepnego” – podejrzewa zawiedziony klient Media Expert.

Pan Tobiasz postanowił wziąć sprawę w swoje ręce. Odebrał sprzęt i przez kilka dni mozolnie sprawdzał i zapisywał wszelkie usterki występujące w tablecie GoClever. W czasie tych testów okazało się, że urządzenie ma 8 poważnych usterek, w tym kilka wad fabrycznych. Opinie o tym urządzeniu w Internecie są jasne i jednoznacznie wskazują na te same problemy.

Klient samodzielnie udowodnił wszystkie wady, wszelkie dowody i opisy każdej z nich umieścił na płycie. Załączył odpowiednie pismo i całość postanowił przesłać do serwisu, jako dowód, że jego urządzenie jest jednak wadliwe. W międzyczasie zażądał rekompensaty w postaci karty microSD 32GB za to, że samodzielnie musiał udowodnić usterki oraz za brak kontaktu ze sklepem.

- Czasem chciałem się skontaktować z sklepem i otrzymać informację co z moim tabletem, gdzie on teraz się znajduje. Zapłaciłem za niego, jest mój, więc chyba należy mi się choć taki rodzaj informacji, prawda?

Przełomowy moment nastąpił 31 stycznia 2014 roku. Po raz pierwszy sklep skontaktował się z poszkodowanym informując, że na podstawie nagranej płyty oraz dostarczonego urządzenia serwis uznał zasadność reklamacji. Sprzęt zostanie wymieniony na całkowicie nowy, pozbawiony wszelkich wad i usterek.

Niestety, pomimo deklaracji, sklep wrócił do wspomnianej wyżej zabawy w kotka i myszkę. Nastąpiła wymiana pism pomiędzy sklepem w Elblągu, centralą w Złotowie a naszym Klientem. Odbijanie piłeczki polegało chociażby na tym, że centrala tłumaczyła się, iż żadnego pisma nie otrzymała. Pan Tobiasz interweniował – pismo nagle się odnalazło. W międzyczasie serwis zaproponował rekompensatę w wysokości 30 złotych na karcie podarunkowej. Klient nie przyjął takich przeprosin tłumacząc, że żądał czegoś zupełnie innego. Następuje wymiana pism. Serwis stwierdza, że jak klient udowodni na podstawie biletów autobusowych przejazdy (m.in. do centrali Media Expert), to zostaną mu te koszty zwrócone. Okazuje się, że koszty wcale nie małe – łącznie około 130 złotych.

- Kto by pomyślał, że mam trzymać bilety w archiwum? Pan trzyma, ktokolwiek z Czytelników? – komentuje krótko pan Tobiasz.

W dalszym ciągu jakikolwiek kontakt ze sklepem, centralą, serwisem jest niemożliwy. W pewnym momencie serwis stwierdza, że Klient musi przyjść do sklepu i wybrać sobie inny tablet, w takiej samej cenie. Jeżeli będzie droższy – musi dopłacić. Czytelnik pyta: dlaczego nie może zostać mu wysłane takie same urządzenie jakie było, tylko że bez wad. Okazało się, że takie tablety nie są już produkowane. Niestety, naszemu Czytelnikowi nie odpowiadał żaden inny sprzęt, który w aktualnej chwili znajdował się na sklepie.

- Żaden tablet nie ma takich parametrów jak ten, który kupiłem. Gdyby nie te specyficzne funkcje (GPS, DVBT, rejestracja toru jazdy) to nie kupiłbym żadnego – opowiada zrezygnowany Klient.

Sprawa w tym momencie stoi w zerowym punkcie. Serwis umywa ręce od odpowiedzialności tłumacząc, że skoro udostępniają możliwość wymiany sprzętu, to już nic innego Klientowi nie przysługuje. Na dzień dzisiejszy pan Tobiasz nie ma tabletu, nie ma pieniędzy. Wystąpił do sklepu z pismem o zwrot pieniędzy zarówno za zakup urządzenia, jak i za wykupienie dodatkowej gwarancji.

- Dałem im zgodnie z regulaminem 7 dni. Czekam na odpowiedź. Jak zadzwoniłem do serwisu GoClever z informacją, że za takie zachowanie opiszę ich w mediach i zgłoszę sprawę do UOKIKu, to zostałem po prostu wyśmiany. Chcę sprawę zgłosić do sądu, będę żądał tam odszkodowania. Na dzień dzisiejszy koszty związane z dojazdami, wysyłaniem pism, telefonami już dawno przekroczyły wartość urządzenia.

Pan Tobiasz twierdzi, że nie usłyszał chociażby zwykłego słowa przepraszam od serwisu GoClever.

- Gdyby nie miła obsługa w Media Expert w Elblągu, to całą sprawę już dawno zgłosiłbym do sądu. Wina leży tutaj po obu stronach, choć do serwis GoClever w początkowej fazie odrzucił reklamację, a następnie wyśmiał swojego Klienta.

Prawdopodobnie jednak klient poczeka więcej, niż 7 dni. Po kontakcie ze sklepem usłyszał, że Media Expert ma 14 dni na rozważenie pisma. Pisma, trzeba zaznaczyć, pobranego z oficjalnej strony internetowej UOKiK.

Gdyby tak zażądał rzecznik praw konsumenta to by musieli odpowiedzieć po 7 dniach. Zwykłego konsumenta można olać. Pismo zostało ściągnięte ze strony http://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php reklamacja-pełny zwrot ceny czyli Media Expert podważa pisma UOKiK. Nie zmieniałem terminu rozpatrzenia sprawy podanego przez UOKiK.  
Skoro pismo zostało przyjęte, to sklep się zobowiązał załatwić sprawę w wyznaczonym przeze mnie terminie. Jeśli się na to nie zgadzał, pismo nie powinno być przyjmowane. Dzisiaj składam dokumenty do rzecznika praw konsumenta i to on będzie za mnie odzyskiwał pieniądze. Uważam, że nadszedł już czas, żeby opublikować tą historię, aby inni nie zostali oszukani.

Do sprawy będziemy powracać tuż po tym, jak minie termin 14 dni na zwrot należności związanych z zakupem urządzenia i dodatkowej gwarancji. Wystąpiliśmy również do przedstawiciela prasowego Media Expert w Polsce o komentarz w tej sprawie. Odpowiedź otrzymamy najwcześniej 28 lutego, ponieważ do tego momentu rzecznik jest na urlopie.

oceń wątek 62 12 zgłoś do moderacji
2014-02-26 23:19 66%
1

odpowiedziano ponad rok temu przez Piter
jak dla mnie, to ten artykul traci troche przesadyzmem
odpowiedz oceń post 37 19 zgłoś do moderacji
2018-10-08 16:46 25%
2
odpowiedziano ponad rok temu przez ewa
a ja kupiłam masażer przez internet. Okazuje się, że był uzywany na jakichś prezentacjach. Nawet na instrukcji obsługi - wymietolonej są daty spotkań. Po kontakcie z przedstawicielami firmy i negocjowaniem obniżenia ceny dalej wiem, że nic nie wiem. Niech spadają nie będę sie z nimi szarpać. W ciągu roku zostawiłam u nich ponad 32 tysiące złotych. A od dziś będę omijać szerokim łukiem i innym też to sugeruję bo to nieuczciwa firma i nie szanują klienta,
oceń post 1 3 zgłoś do moderacji
2014-02-27 08:42 19%
3

odpowiedziano ponad rok temu przez iza
kurka widac ze na kazdym kroku oszusci !!! i wydawaloby sie ze to taki porzadny sieciowy duzy sklep a jakie rzeczy wyprawiaja - nie miesci mi sie to w glowie
odpowiedz oceń post 7 30 zgłoś do moderacji
2014-02-27 14:12 64%
4
odpowiedziano ponad rok temu przez ewq
najprościej ocenić kiedy przeczytalo sie tylko artykul, a nie zna się sprawy, sklep nie produkuje urządzeń tylko je sprzedaje, ma też swoje procedury odnośnie reklamacji, których pracownicy MUSZĄ przestrzegać czy chcą czy nie, a jeśli klient nie potrafi tego zrozumieć to szuka taniej sensacji tak jak pan Tobiasz
oceń post 27 15 zgłoś do moderacji
2014-02-27 08:43 28%
5

odpowiedziano ponad rok temu przez asd
Bardzo dobrze, nie wolno odpuszczac, koncerny tylko bazuja na tym, ze klient odpusci i na tym zarabiaja kase. Nie zgadzajmy sie na zla jakosc!!!
odpowiedz oceń post 10 26 zgłoś do moderacji
2014-02-27 08:51 76%
6

odpowiedziano ponad rok temu przez hd
Nie kupuje się natańszego shitu na rynku,taki z tego morał.
odpowiedz oceń post 31 10 zgłoś do moderacji
2014-02-27 09:19 39%
7

odpowiedziano ponad rok temu przez yess
kazdy sprzet, ten tanszt tez powinien byc dobrej jakosci!!!
odpowiedz oceń post 9 14 zgłoś do moderacji
2014-02-28 11:48 61%
8
odpowiedziano ponad rok temu przez anonim
nie oszukujmy się, nie oczekuj że kupując za 369 zł będziesz miał jakoś sprzętu za 1600, bądźmy realistami
oceń post 11 7 zgłoś do moderacji
2014-02-27 10:02 18%
9

odpowiedziano ponad rok temu przez Kupować trzeba umieć ze smakiem,sprzet bo ma sluzyc na lata.
Ja kupiłem tablet MyTab 8,polskiej firmy z Wrocławia i jestem z niego zadowolony. Też kosztował 369 zł w Biedronce.Polecam. Tam tego sprzetu mają troche. Dobre min.laptopy hp.#Pare dni temu padł mi stary modem usb,kupiłem wiec nowy w RTVEUROAGD w ch. Ogrody, niestety nie wspołgrał z moim sprzetem. Pojechałem na drugi dzien wiec do sklepu wymienic modem. I wiecie co? W RTVEUROAGD wymienili od tazu bez problemu na d-link. Mam stamtąd też pralke ARDO i dziala bez awarii juz 10 lat.
odpowiedz oceń post 6 27 zgłoś do moderacji
2014-02-27 10:48 70%
10

odpowiedziano ponad rok temu przez anka
Badzmy realni - co innego wymienic bez slowa zarowke, odkurzacz albo router - a co innego elektronike typu tablet, notebook. Zreszta marka sprzetu, ani nazwa sprzedawcy nie ma znaczenia - wszystko i tak jest z tej samej produkcji. Badzmy ludzmi dla innych, a oni beda dla nas - sama spotykam sie czasami z oblsuga roznego rodzaju, raz lepsza, raz gorsza, ale nie zmienia to faktu ze jestem czlowiekiem - w kazdej pracy mamy jakies procedury i kogos nad soba, a pracownik to tez czlowiek - oczekujemy szacunku? ...szanujmy innych. I nie szukajmy taniej sensacji - mysle ze z kazda firma mozna sie dogadac, a prawda pewnie i tak jest gdzies posrodku - bo nie znamy wersji drugiej strony. Nie bronie firmy, nigdy tam nic nie reklamowalam, ale latwo oceniac znajac tylko rozdmuchana wersje jednej ze stron....
odpowiedz oceń post 31 13 zgłoś do moderacji
2014-02-27 11:29 27%
11
odpowiedziano ponad rok temu przez red
niestety też miałem problem z reklamacją z tą firmą (szkoda czasu na rozpisanie tematu). Generalnie nie polecam jako miejsca do zakupów
oceń post 9 24 zgłoś do moderacji
2014-02-27 11:08 77%
12

odpowiedziano ponad rok temu przez zorro
anka, bardzo słuszny komentarz! trzeba by było poznać dokładnie wersje obu stron i kwestie prawne dotyczące reklamacji. tutaj wydaje mi się, że ktoś rzeczywiście poszukuje taniej, bardzo taniej sensacji
odpowiedz oceń post 27 8 zgłoś do moderacji
2014-02-27 11:12 60%
13

odpowiedziano ponad rok temu przez Ad
Też mam ten tablet, ale zakupiłem go na allegro i tak samo wydobywały się dziwne odgłosy z niego. Odesłałem bezpośrednio do Goclevera, po 2 tyg. otrzymałem tablet z tą samą usterką, a na gwarancji wpisali, że została wymieniona płyta główna.
odpowiedz oceń post 6 4 zgłoś do moderacji
2014-02-27 12:19 73%
14
odpowiedziano ponad rok temu przez anka
Czyli moze chodzi o producenta, badz tez serwis - a nie sklep mediaexpert ktory jest tylko posrednikiem: serwis-klient? Swoja droga, patrzac z persperktywy pana Tobiasza, powinienes winic allegro za zakup felernego sprzetu...jakis ten artykul naciagany...
oceń post 24 9 zgłoś do moderacji
2014-02-27 12:39 36%
15

odpowiedziano ponad rok temu przez fgh
Z tego co czytam klient próbował rozwiązać problem polubownie co nie przyniosło spodziewanego efektu. Mógł wykonać ekspertyzę u rzeczoznawcy działającego przy inspekcji handlowej i dochodzić swoich praw w sądzie. Mam nadzieję że jeżeli redakcja posiada listę usterek tego sprzętu i zgodzi się na jej publikację ponieważ mam podobne problemy z moim sprzętem.
odpowiedz oceń post 13 23 zgłoś do moderacji
Bartłomiej Ryś
2014-02-27 23:19 60%
16
odpowiedziano ponad rok temu przez Bartłomiej Ryś
1. Tablet się wyłącza mimo pełnego naładowania. (w szczególności gdy używa się aplikacji : sklep google, facebook, gps) – nawet 3 razy dziennie.
2. Tablet się zacina/blokuje –brak odpowiedzi (nie można go nawet wyłaczyć ) – konieczne restartowanie/resetowanie sprzętu – przytrzymanie przycisku wyłącznika przez 8s. (np, podczas pisania w aplikacji facebook) – nawet 5 razy dziennie.
3. Procesor głośno chodzi (zbyt łatwo się przeciąża) nawet podczas przewijania zakładek (stron) na ekranie startowym – dziwne efekty dzwiekowe (skrobanie, brzęczenie).
4. Na ekranie startowym jest możliwość ustawienia 6x6 ikonek, Po obróceniu tabletu o 90 stopni dolne ikonki znikają - zostaje 6x5 (błąd wyświetlacza).
5. Bateria się bardzo nagrzewa nawet podczas używania zwykłej aplikacji facebook (inne aplikacje w tym momencie są zamknięte).
6. Po zamknięciu dowolnej aplikacji ikonki na pulpicie pojawiają się dopiero po około 5s – zacina się wczytując ekran startowy.
oceń post 6 4 zgłoś do moderacji
Bartłomiej Ryś
2014-02-27 23:20 64%
17
odpowiedziano ponad rok temu przez Bartłomiej Ryś
7. Tablet zbyt długo się uruchamia – na początku uruchamiał się w 30s i przechodził do strony startowej, teraz powyżej 2 min i od razu przechodzi do blokady ekranu.
8. Dotyk w tablecie wysiada, często się blokuje przez co nie można wykonać żadnej operacji – konieczne restartowanie sprzętu.
9. Problem z baterią, Ciągłe „Zapady naładowania baterii”. Poziom naładowania nagle spada poniżej 30%, po to żeby nagle wzrosnąć do 100%. Usterka powstała w serwisie. Przed wysłaniem do serwisu bateria nie miała opisanej usterki.
10. Problem z połączeniem internetowym. Nie można się połączyć z internetem po jego wyłączeniu na tablecie. W momencie próby połączenia siła sygnału na tablecie spada do słabej co uniemożliwia połączenie. Usterka powstała w serwisie. Przed wysłaniem do serwisu połączenie internetowe działało bez problemu.
oceń post 7 4 zgłoś do moderacji
2014-02-27 14:34 72%
18

odpowiedziano ponad rok temu przez Łagaczygi
A ja kupiłem w tym sklepie telefon, zepsuł się, oddałem na reklamację, naprawili i nikt tego w gazetach nie opisywał :P
odpowiedz oceń post 28 11 zgłoś do moderacji
2014-02-27 16:17 84%
19

odpowiedziano ponad rok temu przez noname
goclever daje gwarancje door to door wiec po co oddawac sprzet do naprawy poprzez sklep/punkt sprzedazy?
odpowiedz oceń post 27 5 zgłoś do moderacji
2014-02-27 17:11 60%
20

odpowiedziano ponad rok temu przez realista
Jak się kupuje jakiś badziew za 360 zł to ja bym póżniej miał tylko i wyłącznie do siebie pretensje że "zaoszczędziłem" kupę kasy. Sklep jest tylko pośrednikiem... za gwarancje odpowiada producent. A pana straty moralne to mnie bawią. Kupił pan g..... to teraz są tego skutki.
odpowiedz oceń post 25 17 zgłoś do moderacji
2014-02-28 07:07 46%
21
odpowiedziano ponad rok temu przez wrss
Niestety nie masz racji. To fakt że gwarantem jest producent, ale istnieje forma "niezgodność towaru z umową" i tam klient jest bardziej uprzywilejowany (sklep na 14 dni na ustosunkowanie się), a strona jest sprzedawca. poza tym nie ważna cena tablet ma działać i już.
oceń post 6 7 zgłoś do moderacji
2014-02-27 17:37 27%
22

odpowiedziano ponad rok temu przez Piterek
sklepy tej sieci już dawno przestały interesować Elblążan, chyba , że nieświadomych. Zawsze będę odradzał zakupu w tej sieci. Obsługa męska zazwyczaj prowadzi pogaduszki.........ze sobą !!!!!
odpowiedz oceń post 10 27 zgłoś do moderacji
2014-02-27 23:24 32%
23

odpowiedziano ponad rok temu przez były klient
niestety, "kierownik" tegoż sklepu nie chciał wymienić mi wadliwej kamerki, którą zakupiłam dzień wcześniej tłumacząc, że jak idę do sklepu to nie wymieniam soli spożywczej na inną. Interweniowałam w centrali, tam zostałam poinformowana, że decyzja o wymianie należy do kierownika czy będzie chciał czy nie wymienić. Powiedziałam wprost, że to zwykła ludzka złośliwość kierownika i mam prawo wymienić towar, który jest wadliwy, w jednym sklepie jest to 3 dni w drugim miesiąc, a w tym sklepie nie można, bo "kierownik" porównuje niestety towary w MediaExpert do produktów spożywczych. Dużo można pisać, ale najlepiej omijać z daleka ten sklep.!!!!!!
odpowiedz oceń post 7 15 zgłoś do moderacji
2014-02-27 23:41 19%
24

odpowiedziano ponad rok temu przez ---------
zgadza się, i prawdą jest to, że sklep nie produkuje towarów, ale są tam ludzie którzy nie nadają się do tej pracy. Kto się nie przekonał jeszcze to prędzej czy później dokonując zakupu będzie mógł się przekonać. Lepiej już w biedronce robić zakupy bo tam przynajmniej nikt nikomu nie robi "pod górkę" przy wymianie, zwrotu czy reklamacji towaru.
odpowiedz oceń post 4 17 zgłoś do moderacji
2014-02-28 07:11 67%
25

odpowiedziano ponad rok temu przez wrss
Nie korzystajcie z gwarancji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jest forma niezgodność towaru z umową (w tej formie macie więcej do powiedzenia, jak również termin jest ustawowo zagwarantowany 14 na ustosunkowanie się sprzedawcy co do zasadności i sposobu rozwiązania) Każdy powinien przyswoić Ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie KC. Poza tym jest Pani miejska rzecznik konsumentów można skorzystać (osobiście nie polecam - jakaś taka ....................)
odpowiedz oceń post 6 3 zgłoś do moderacji
2014-02-28 10:29 41%
26

odpowiedziano ponad rok temu przez mmammma
Zauważcie tez jakie "cudowne" promocje robi ten sklep.Warto poobserwować zanim coś się kupi. Jeżeli coś nam się spodoba w gazetce promocyjnej to warto sie przejść do sklepu przed wejściem promocji bo często okazuje się, że zaoszczędzimy tylko 90 groszy!!!!!
odpowiedz oceń post 7 10 zgłoś do moderacji
2014-02-28 11:53 75%
27

odpowiedziano ponad rok temu przez Marek
A gdzie strona sklepu? Jaki "dziennikarz" pisze artykuł opierając się na opinii jednej ze stron? Aby ocenić obiektywnie sprawy nalezy wysłuchać obu stron czyż nie? Skąd informację, że sklep trzymał "na sklepie" 20 dni? Każdy może sobie powiedzieć co chce kiedy nie przedstawia na to potwierdzeń. Co innego jeśli klient na własne życzenie nie odbiera sprzętu. Sprawdziłem też gdzie jest centrala sklepów Mediaexpert i chyba w Złotowie, klient twierdzi, że jeździł do Centrali? Trochę to zabawne, po co i dlaczego?
odpowiedz oceń post 15 5 zgłoś do moderacji
2014-02-28 12:19 58%
28

odpowiedziano ponad rok temu przez Tomasz W.
Z tego co się orjętuje to za reklamacje nie obwinia sie sklepu tylko producenta. Przeciez wadliwy sprzet jest wysyłany do producenta i to tam niekiedy lezy i lezy. Wiec Drogi redaktorze zanim cos napiszesz rusz głowa i zastanow sie o kim piszesz. A zgodze sie z wypowiedziami innych jak sie kupuje badziewny sprzet marki z podziemi to tak pozniej jest. ja osobiscie kupowalem w tym sklepie 2 razy i zawsze byla mila obsluga i wszystko ok.
odpowiedz oceń post 14 10 zgłoś do moderacji
dodaj odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Tytuł posta Twój nick
Treść posta
serwis elblag.net nie ponosi odpowiedzialności za treści na forum. Wpisy nie związane z wątkiem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.