najwięcej postów 60 dninajwięcej postówostatnio dodanenajlepiej ocenianenajlepiej oceniane 60 dniostatnio dodane odpowiedzi
Witamy na forum serwisu elblag.net. Obecnie forum nastawione jest na tematykę związaną z uruchomionymi serwisami. Jego treść tworzą wątki założone przez użytkowników oraz komentarze dodane do artykułów. Zapraszamy do dyskusji :-)
Sugestie, opinie, zgłaszanie błędów prosimy kierować tutaj. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu. Redakcja nie odpowiada za wypowiedzi dodane przez użytkowników.
Zastrzegamy sobie prawo do moderowania i przechowywania zablokowanych komentarzy.
+ dodaj odpowiedź
data dodaniaocena

ogólna rozmowa

wszystkie ogólne tematy, główny kanał forum zakładaj nowe wątki, zaczynaj dyskusję...
Miasto stać na kronikarza za ponad 20 tys. zł?
2015-11-16 13:02 100%

Miasto stać na kronikarza za ponad 20 tys. zł?

rozpoczęty ponad rok temu przez Ines Kuraś

Na początku sierpnia informowaliśmy, że Miasto zatrudniło na stanowisku kronikarza 73-letnią kobietę. Uwagę na to zwrócił radny z ramienia PiS Rafał Traks. Kronika Elbląga nie była prowadzona od 2011 roku, jednak Witold Wróblewski wprowadził dokumentacje wydarzeń z życia i samorządu miasta ponownie. Zastanawialiście się jaki jest tego koszt?



Kronika Miasta prowadzona była w Urzędzie Miejskim do 2010 roku przez pracownika UM, panią Bożennę Janikowską, która przez okres swojego zatrudnienia dokumentowała najważniejsze wydarzenia w życiu Elbląga i samorządu w latach 1990-2010. Od 2011 roku zaprzestano archiwizowania informacji w tej formie

– zauważa Joanna Urbaniak, rzecznik prasowy Prezydenta.

Prezydent Elbląga, Witold Wróblewski chcąc kontynuować archiwizowanie informacji i samo prowadzenie Kroniki, zlecił to osobie, która wykonywała to zadanie do 2010 roku. Jak informuje Joanna Urbaniak, w zakres pracy kronikarza wchodzi: pozyskiwanie materiałów źródłowych do zapisów kronikarskich, gromadzenie materiałów ilustracyjnych (fotografii, druków ulotnych, kserokopii dokumentów itp.) dotyczących najnowszej historii miasta, systematyczne śledzenie lokalnej i regionalnej prasy, treści radiowych i telewizyjnych, systematyczne prowadzenie i uzupełnianie zapisów Kroniki. Również ma powstać zapis cyfrowy kroniki za okres od grudnia 2014 do 31 grudnia 2015. Natomiast do końca marca 2016 roku ma zostać przygotowany materiał w postaci wydruku komputerowego. Kronikarz Miasta musi uczestniczyć w różnych oficjalnych formach życia Elbląga.


Aktualnie trwa odtwarzanie przebiegu obecnej kadencji, tj. wydarzeń z życia miasta, aktywności Prezydenta Elbląga i Rady Miejskiej od grudnia 2014 roku. W budżecie miasta na ten cel zaplanowano 21 tys. zł. Istnieje możliwość wglądu do kroniki za lata poprzednie. Oczywiście po przygotowaniu materiału za powyższy okres, będzie również możliwość wglądu do niego

– dodaje rzecznik prasowy Prezydenta.

Witold Wróblewski głośno zapowiadał zmiany w departamentach Urzędu Miasta, redukcję etatów, a sam podejmuje decyzje o zatrudnianiu starszej osoby i przeznacza na ten cel ponad 20 tys. zł. Czy zauważyliście kronikarza na uroczystościach miejskich? Waszym zdaniem kronikarz jest potrzebny?

oceń wątek 2 0 zgłoś do moderacji
2015-11-16 14:30 67%
1

odpowiedziano ponad rok temu przez wniosek
Nas nie obchodzą rozgrywki, kto kogo zatrudnił, fakt, czy jest potrzeba w dobie internetu prowadzić jakąś kronikę? chyba nie, bo drogo to kosztuje. Panie Traks niech pan złoży oświadczenie czy pan Dubiella zobowiązał się do wybudowania Akademii Medycznej , na ziemi którą dostał w wieczyste użytkowanie. Czy zostało to zapisane co do warunków oddania tej ziemi. Nas Elblążan najwięcej to Nas interesuje- grube rozdawnictwo i co My z tego będziemy mieli.
odpowiedz oceń post 10 5 zgłoś do moderacji
2015-11-16 15:32 67%
2

odpowiedziano ponad rok temu przez komentator
Myślę, że nie ma się co rozwodzić nad tym ile zatrudniona pani ma lat. Najważniejsze jest to, że takie obowiązki powinny należeć albo do rzecznik prasowej albo do wydziału marketingu. Dorabianie dodatkowego stanowiska jest zupełnie zbędne.
odpowiedz oceń post 8 4 zgłoś do moderacji
2015-11-16 16:18 71%
3

odpowiedziano ponad rok temu przez nina
Panie Rafale proszę również zwrócić uwagę, że w MPO pracuje gość po 70-tce, nie potrafi kompletnie nic i do tego jest kierownikiem hahahaha, takch ludzi trzyma dyr. wawryn - porażka
odpowiedz oceń post 5 2 zgłoś do moderacji
2015-11-16 21:41 67%
4

odpowiedziano ponad rok temu przez qqqw
A w ZUO dyrektorem jest ignorant pod 70. Alzheimer, demencja starcza i zaniki pamięci, ale cóż, młodych brak:-);-)
odpowiedz oceń post 4 2 zgłoś do moderacji
2015-11-17 08:34 33%
5

odpowiedziano ponad rok temu przez specjalista od spraw
Przecież Wróblewski przyznał się do zatrudniania ludzi, którzy finansowali jego kampanię wyborczą
odpowiedz oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2015-11-19 23:19 0%
6

odpowiedziano ponad rok temu przez helamaGb6
jeszcze jeden etat , bezrobocie spadnie , podatnicy zapłacą , czy to się nazywa wzrost gospodarczy ?
odpowiedz oceń post 0 2 zgłoś do moderacji
dodaj odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Tytuł posta Twój nick
Treść posta
serwis elblag.net nie ponosi odpowiedzialności za treści na forum. Wpisy nie związane z wątkiem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.