najwięcej postów 60 dninajwięcej postówostatnio dodanenajlepiej ocenianenajlepiej oceniane 60 dniostatnio dodane odpowiedzi
Witamy na forum serwisu elblag.net. Obecnie forum nastawione jest na tematykę związaną z uruchomionymi serwisami. Jego treść tworzą wątki założone przez użytkowników oraz komentarze dodane do artykułów. Zapraszamy do dyskusji :-)
Sugestie, opinie, zgłaszanie błędów prosimy kierować tutaj. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu. Redakcja nie odpowiada za wypowiedzi dodane przez użytkowników.
Zastrzegamy sobie prawo do moderowania i przechowywania zablokowanych komentarzy.
+ dodaj odpowiedź
data dodaniaocena

ogólna rozmowa

wszystkie ogólne tematy, główny kanał forum zakładaj nowe wątki, zaczynaj dyskusję...
Bartłomiej Ryś
2014-07-28 07:38 92%

Na nowo wyremontowanych ulicach pojawiają się pierwsze pęknięcia

rozpoczęty ponad rok temu przez Bartłomiej Ryś

Elblążanie wreszcie doczekali się zakończenia remontów głównych ulic. Część z nich nie zostało jeszcze oficjalnie oddanych do użytku, a już pojawiły problemy. O nowych nawierzchniach nie można powiedzieć, że są „gładkie jak stół”.

Niespełna kilkanaście dni temu zakończyły się główne prace na m.in. ulicy Browarnej od stacji LOTOS aż do Pocztowej i dalej do Starego Miasta. Już dziś widać pierwsze, trzeba to powiedzieć wprost, buble drogowe, które w przyszłości będą jeszcze bardziej odczuwalne. Mowa o studzienkach kanalizacyjnych, które już powoli się zapadają.

Polska nie idzie w stronę krajów zachodnich, gdzie już dawno zrezygnowano ze studzienek i kanałów ściekowych na środku ulicy. Montuje się je skrajnie po lewej lub prawej stronie tak, aby główna nawierzchnia jak najdłużej pozostała w idealnym stanie. Pierwsze ubytki i pęknięcia najczęściej pojawiają się właśnie od strony studzienek.

Taka sama sytuacja jest na całej długości wyżej wspomnianych ulic. Studzienki kanalizacyjne po prostu zaczęły się zapadać. Nie jest to specjalnie widoczne, ale kierowcy samochodów bez problemu wyczują większą pracę zawieszenia. Zdarzają się odcinki, gdzie takich studzienek jest kilka, więc niemożliwością jest je ominąć. Gdy przejeżdżamy po niektórych z nich słychać wyraźnie, że metalowe pokrywy ruszają się i drgają. Tworzą się więc już pierwsze pęknięcia, które z biegem czasu pogłębią się.

Największe kuriozum całej sytuacji jest w tym, że na ulicy jeszcze nie zakończyły się ostateczne prace wykończeniowe. Być może gdy wreszcie Urząd Miejski ogłosi oficjalny koniec prac, to już wtedy trzeba będzie ogłaszać przetarg na naprawę powstałych dziur i pęknięć.

Za czyje pieniądze? Oczywiście za moje i Twoje, drogi Czytelniku.

oceń wątek 11 1 zgłoś do moderacji
2014-07-28 07:59 73%
1

odpowiedziano ponad rok temu przez mieszkaniec
Przjedzcie sie do Kadyn lub Tolkmicka. Asfalt jest pofalowany, opony hucza jakby kazdy samochod mial wyzabkowany bieznik lub balony. Z daleka zanim uslyszycie silnik pojazdu slychac juz huk wibrujacy huk opon. A komfort jazdy jak po polnej drodze.
odpowiedz oceń post 8 3 zgłoś do moderacji
2014-07-28 08:03 29%
2

odpowiedziano ponad rok temu przez inżynier
to jest normalne tak ma być to nie Niemcy tylko Polska
odpowiedz oceń post 2 5 zgłoś do moderacji
2014-07-28 08:53 30%
3

odpowiedziano ponad rok temu przez turban
no coz tak wlasnie buduja POlacy za czasow okupacji zydowskiej, wszedzie tandeta i byle jakosc juz na etapie projektowania. Architekt wzial gruba kase za projekty tych idiotycznych i pozbawionych logiki skrzyzowan i rozwiazan komunikacyjnych. Oczywiscie nikt tego bydlaka juz nie bedzie scigal bo to byl zapewne przyjaciel parti okupacyjnej zwanej peło. ten kto to zatwierdzil takze powinien trafic na zsylke do obozu koncentracyjnego a zapewne dalej piastuje urzad w elblaskim ratuszu. skandal!
odpowiedz oceń post 3 7 zgłoś do moderacji
2014-07-28 09:56 78%
4

odpowiedziano ponad rok temu przez ja
Wilku, od Ciebie zależy odbiór prac. Po prostu nie odbieraj ulic, na których studzienki sie zapadają. Eurovia nie potrafi budowac studzienek, udowadnia to od lat. A technologia prosta, trzeba tylko czytac dokumentacje i mieć ludzi z doświadczeniem. Eurovia tego nie ma, albo, co gorsza, nie ma świadomosci problemu. Wilku, wykaż się!
odpowiedz oceń post 7 2 zgłoś do moderacji
2014-07-28 10:14 82%
5

odpowiedziano ponad rok temu przez onci
Zdziwieni ??? Przecież partacka eurovia to wykonywała.
odpowiedz oceń post 9 2 zgłoś do moderacji
2014-07-28 13:11 29%
6

odpowiedziano ponad rok temu przez ikiv
prace budowlane objęte są 3 letnią gwarancją , z której należy korzystać.
odpowiedz oceń post 2 5 zgłoś do moderacji
2014-07-28 14:43 50%
7

odpowiedziano ponad rok temu przez f1
Dlaczego tylko 3 lata gwarancji ? Kto podpisał taką beznadziejną umowę ? Proszę podać do publicznej wiadomości całą treść umowy i innych umów podpisanych czy zawartych przez Elbląg !
odpowiedz oceń post 2 2 zgłoś do moderacji
2014-07-28 14:54 50%
8

odpowiedziano ponad rok temu przez A1
Zobaczycie za parę lat, jak to będzie wyglądać. Przykładowo Komeńskiego - nie minęło 10 lat od remontu, a już pełno dziur.
odpowiedz oceń post 2 2 zgłoś do moderacji
2014-07-28 15:52 50%
9

odpowiedziano ponad rok temu przez odbiorca
Czemu przed większością przejść stoi woda po opadach deszczu, a nie spływa do studzienek ? Mam nadzieję że wilk tego nie odbierze.
odpowiedz oceń post 2 2 zgłoś do moderacji
2014-07-30 09:57 0%
10

odpowiedziano ponad rok temu przez marynarz
Nie wierzcie Wilkowi ! Tak jak w bajkach zawsze cwaniakuje a tu trzeba być prezydentem a nie statystą . Albo tym '' odbiorcom '' się nie chce albo nie mają pojęcia o co chodzi w budowie dróg. Na moście Unii Europejskiej rozwalone połączenia postu z drogą. Czy trzeba poczekać na tragedię ? Och drogowcy i pseudo urzędnicy ........... Kto sprawuje nadzór na drogami w Elblągu ? Czy moźna się dowiedzieć personalnie kto itd.
odpowiedz oceń post 0 2 zgłoś do moderacji
dodaj odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Tytuł posta Twój nick
Treść posta
serwis elblag.net nie ponosi odpowiedzialności za treści na forum. Wpisy nie związane z wątkiem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.