najwięcej postów 60 dninajwięcej postówostatnio dodanenajlepiej ocenianenajlepiej oceniane 60 dniostatnio dodane odpowiedzi
Witamy na forum serwisu elblag.net. Obecnie forum nastawione jest na tematykę związaną z uruchomionymi serwisami. Jego treść tworzą wątki założone przez użytkowników oraz komentarze dodane do artykułów. Zapraszamy do dyskusji :-)
Sugestie, opinie, zgłaszanie błędów prosimy kierować tutaj. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu. Redakcja nie odpowiada za wypowiedzi dodane przez użytkowników.
Zastrzegamy sobie prawo do moderowania i przechowywania zablokowanych komentarzy.
+ dodaj odpowiedź
data dodaniaocena

ogólna rozmowa

wszystkie ogólne tematy, główny kanał forum zakładaj nowe wątki, zaczynaj dyskusję...
Nasz Czytelnik:
2019-07-09 12:12 100%

Nasz Czytelnik: "Wciąż jedna otwarta kasa i wielka kolejka"

rozpoczęty ponad rok temu przez Grażyna Wosińska

Nasz Czytelnik alarmuje, że czynna jest tylko jedna kasa na dworcu i są kolejki. PKP Intercity i  Przewozy Regionalne tłumaczą się.  

Otrzymaliśmy wiele sygnałów Czytelników o kolejkach przed jedną kasą PKP Intercity. Narzekają także na brak kasy Przewozów Regionalnych. 

Prawie rok minął i wszystko wróciło, wciąż jedna otwarta kasa i wielka kolejka

- napisał nasz Czytelnik.

Tak pisaliśmy we wrześniu ubiegłego roku: "Przez wiele miesięcy podróżni mieli problem z zakupem biletu na terenie Dworca PKP w Elblągu. Frustracja i poziom zdenerwowania tych ludzi rósł wprost proporcjonalnie do zbliżania się godziny odjazdu pociągu. Powód? Czynna była zaledwie jedna kasa biletowa (PKP Intercity), która obsługiwała pasażerów w godz. 7.45 do 17.10. Po tej godzinie zakup biletu był już niemożliwy. Dwie kasy spółki Przewozy Regionalne od kilku miesięcy były zamknięte. Ta sytuacja na szczęście uległa już zmianie". Niestety to już niekatulane.

Oto jak tłumaczą się przewoźnicy.  Najpierw Przewozy Regionalne: 

Z końcem lutego kasa Przewozów Regionalnych  na dworcu w Elblągu została zamknięta, ponieważ  oferty, jakie wpłynęły w trwającym wówczas przetargu na obsługę kas, znacząco przekraczały założony przez nas budżet. Obecnie trwa kolejne postępowanie, mające na celu wyłonić wykonawcę, któremu powierzymy sprzedaż biletów w kasach w Elblągu. W tej chwili nie jesteśmy jeszcze w stanie podać wyników trwającej procedury

- wyjaśnia Anna Nowak, rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych sp. z o.o.  

Przewozy Regionalne radzą skorzystać z możliwości zakupu biletów poprzez stronę internetową bilety.polregio.pl lub poprzez aplikację POLREGIO na urządzenia mobilne. Niestety nie wszystkim takie rozwiązanie odpowiada. 

Czas na Intercity.  Na dworcu kolejowym w Elblągu działa jedna kasa biletowa należąca do PKP Intercity. Ponadto pasażerowie mają możliwość zakupu biletów na pociągi przewoźnika przy pomocy biletomatu znajdującego się w budynku dworca oraz kanałów zdalnych (strona internetowa intercity.pl oraz aplikacje mobilne).

PKP Intercity nie planuje w najbliższym czasie uruchamiać kolejnego okienka sprzedażowego, ponieważ większość transakcji biletowych na dworcu w Elblągu dokonywana jest na rzecz przewoźników regionalnych. Kasa jednego z nich funkcjonowała w budynku dworca do początku marca br.

- wyjaśnia Piotr Mazur, Biuro Prasowe PKP Intercity,  

oceń wątek 1 0 zgłoś do moderacji
2019-07-09 14:08 19%
1

odpowiedziano ponad rok temu przez Biletomat boży
Kolejka jak zawsze kilometrowa, a przy biletomacie nikt nie stoi :) Nie należy się go bać :)
odpowiedz oceń post 3 13 zgłoś do moderacji
2019-07-09 14:40 15%
2

odpowiedziano ponad rok temu przez Dan
A taki problem kupić bilet w biletomacie?
odpowiedz oceń post 2 11 zgłoś do moderacji
2019-07-09 14:57 50%
3

odpowiedziano ponad rok temu przez Mati
Wkocnu ktoś się za to Zabrał i Napisał
odpowiedz oceń post 2 2 zgłoś do moderacji
2019-07-09 15:04 71%
4

odpowiedziano ponad rok temu przez Robert Koliński
Kolejny już rok nie można rozwiązać idiotycznego problemu z otwarciem kasy biletowej na elbląskim, niedawno wyremontowanym i w pełni do tego przygotowanym, dworcu kolejowym. Przewoźnik odpowiedzialny za stworzenie tego stanowiska (PolRegio) robi sobie zwyczajnie jaja z ludzi i łamie prawo uniemożliwiając pasażerom zakup biletu na podróż, miejscy natomiast urzędnicy robią sobie jaja, udając że wszystko jest w porządku i zamiast naciskać na nieudolnego i anty-społecznego kapitalistę, to mają głęboko w poważaniu problemy mieszkańców, turystów i wszystkich pasażerów podróżujących z elbląskiego dworca. Żenada na całą Polskę (i nie tylko) w kolejnym już sezonie wakacyjnym, jednak lokalni włodarze i PiS-bizmesmemy z PolRegio ze słomą w butach nie tracą dobrego samopoczucia - oni wszak jeżdżą limuzynami za nasze pieniądze i biletów, jak jakiś plebs, nie potrzebują. Proszę zapamiętać sobie tę lokalną lekcję domorosłego, bandyckiego kapitalizmu oraz dokonania "niewidzialnej ręki rynku".
odpowiedz oceń post 12 5 zgłoś do moderacji
2019-07-24 13:09 0%
5
odpowiedziano ponad rok temu przez jja
kolinski nie udawaj jak byk stoi BILETOMAT !!!!!!!!!!!!!!
oceń post 0 2 zgłoś do moderacji
dodaj odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Tytuł posta Twój nick
Treść posta
serwis elblag.net nie ponosi odpowiedzialności za treści na forum. Wpisy nie związane z wątkiem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.