1
odpowiedziano ponad rok temu przez
Proszę także sprawdzić jak działa dział pomocy technicznej - kiedy usterki są zgłaszane telefonicznie brak możliwości rozmowy z ich pracownikiem - nikt nie odbiera - a jeśli dzwoni się celu oferty to telefon odbierany szybciutko :)
odpowiedz |
oceń post
5
2
|
zgłoś do moderacji
|
2
odpowiedziano ponad rok temu przez
niestety Vectra nie popisuje się dbałością o klienta - 4 razy zgłaszałam jedną usterkę, 2 razy telefonicznie, 2 razy w oddziale - za każdym razem otrzymywałam odpowiedź "do końca dnia usterka powinna zostać naprawiona", a dopiero po 4 interwencji ktoś raczył faktycznie się sprawą zająć. ta zabawa trwała dwa tygodnie. może pora na zmiany?
odpowiedz |
oceń post
4
2
|
zgłoś do moderacji
|
3
odpowiedziano ponad rok temu przez
podaje telefon VECTRY z tego numeru telefonu dzwonia do mnie juz w ciagu paru dni 35 razy. Nawet p godzinie 22. Ten numer sprawdzilam w internecie i nalezy do VECTRY - 58 7426543 , konczy mi sie umowa i nekaja mnie gluchymi telefonami. Jak odbieram nikt sie nie odzywa, jak oddzwaniam jest dlugi sygnal........mysle, ze mozna Vectre pozwac o Stalking.Co do klejek tomieszkam zaraz obok i nigdy nie moge trafic na dzien bez kolejki, nieraz czekalam juz 2 godziny. Obsluga jest mila , jednak majac tyle klientw nie woln ich w tak razacy sposob lekcewazyc!!!
odpowiedz |
oceń post
5
3
|
zgłoś do moderacji
|
4
odpowiedziano ponad rok temu przez
..to jest efekt braku konkurencji...
odpowiedz |
oceń post
6
2
|
zgłoś do moderacji
|
5
odpowiedziano ponad rok temu przez
Usługa "Bezpieczny Internet" jest dołączana na siłę do umowy i nie można z niej rezygnować przy podpisywaniu, tylko trzeba pamiętać o terminie złożenia wymówienia. Urząd antymonopolowy powinien tym się zająć!
odpowiedz |
oceń post
3
2
|
zgłoś do moderacji
|
6
odpowiedziano ponad rok temu przez
podpisując umowę z Vectrą od razu podpisałem rezygnację z tej dodatkowej usługi... Niestety po 2 miesiącach na bilingu skasowali mnie za tą usługę - musiałem telefonicznie interweniować na ichnią infolinię i załatwili to "od ręki".
oceń post
0
2
|
zgłoś do moderacji
|
7
odpowiedziano ponad rok temu przez
Rozwiązanie jest prostę, niech dadzą kamerkę która przekazuje widok nr który jest obsługiwany, smiało wtedy można iść do domu i obserwować obraz i sprawdzać jaki numerek jest obsługiwany, ja mam też metodę że biorę numerek i wychodzę załatwiać swoje sprawy, poźniej przychodzę i jak jeszcze trzeba czekać biorę następny numerek i idę dalej i tak do skutku, czasami numerek minie, ale mam kilka innych i zawsze na któryś trafię.
odpowiedz |
oceń post
0
3
|
zgłoś do moderacji
|
8
odpowiedziano ponad rok temu przez
Szkoda, że UPC nie chce pokonkurować z Vectrą, może ten tandetny z komunistycznym podejściem operator zacząłby dbać o klienta albo zniknął z rynku elbląskiego. Z drugiej strony musi być silne lobby, skoro kilkadziesiąt lat w Elblagu nie ma konkurencyjnej sieci kablowej, a w takim Malborku np. jest 2 operatorów.
odpowiedz |
oceń post
5
2
|
zgłoś do moderacji
|
9
odpowiedziano ponad rok temu przez
Najgorsze jest to, że z każdą sprawą musiałem być dwa razy. Jeszcze nie udało mi się załatwić czegoś w tym punkcie za pierwszym razem... Ktoś zapomniał wysłać pisma do centrali, ktoś nie zapisał czegoś w programie itp.
odpowiedz |
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|
10
odpowiedziano ponad rok temu przez
te kolejki to nic w porównaniu z próbą zgłoszenia reklamacji do Gdyni tam to dopiero przy telefonach siedzą cyrkowcy .
odpowiedz |
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|
11
odpowiedziano ponad rok temu przez
Cały ten świat się kreci jak małpki w cyrku
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|
12
odpowiedziano ponad rok temu przez
operator obsługuje 80% MIESZKAŃCÓW Elbląga
otwarcie filii
ROZŁADOWAĆ korek
pyta się pracowników a nie oddział
- to tylko ostatni akapit
odpowiedz |
oceń post
4
2
|
zgłoś do moderacji
|
13
odpowiedziano ponad rok temu przez
Dziękuję bardzo za cenne uwagi i z góry przepraszam za przeoczenie tak oczywistych literówek!
oceń post
1
3
|
zgłoś do moderacji
|
14
odpowiedziano ponad rok temu przez
literówka to tam akurat jedna, ale reakcja jak najbardziej na miejscu
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|
15
odpowiedziano ponad rok temu przez
Jestem klientem od 2001 do dnia dzisiejszego miałem 2 usterki. Ja jestem zadowolony i problemu nie mam.
odpowiedz |
oceń post
0
3
|
zgłoś do moderacji
|
16
odpowiedziano ponad rok temu przez
I z tego powodu przeszedłem do Netii. Przez 1,5 roku zero problemów. Ale to tylko moja opinia. Wiem że inni mają mniej szczęścia.
odpowiedz |
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|
17
odpowiedziano ponad rok temu przez
Poczekaj na moment jak cię zaczną rąbać, a jak będziesz chciał rozwiązać umowę za nie wywiązywanie się z umowy, to nalicza kary. Przeczytaj uwaznie regulamin i umowę :))))))))))))
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|
18
odpowiedziano ponad rok temu przez
dlugie oczekiwanie na oslugę brak parkingu brak poważania na kobiety w ciaży tudziez z małym dzieckiem ciagle przerwy w dostawie internetu :) wizytówka Vectry!!!
odpowiedz |
oceń post
0
2
|
zgłoś do moderacji
|
19
odpowiedziano ponad rok temu przez
tu jest rozwiązanie: http://netporadnik.wkom.pl/2013/12/vectra-biuro-obslugi-klienta-sposob-aby-nie-stac-w-kolejkach/
[link]http://netporadnik.wkom.pl/2013/12/vectra-biuro-obslugi-klienta-sposob-aby-nie-stac-w-kolejkach/[/link]
http://netporadnik.wkom.pl/2013/12/vectra-biuro-obslugi-klienta-sposob-aby-nie-stac-w-kolejkach/
odpowiedz |
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|