najwięcej postów 60 dninajwięcej postówostatnio dodanenajlepiej ocenianenajlepiej oceniane 60 dniostatnio dodane odpowiedzi
Witamy na forum serwisu elblag.net. Obecnie forum nastawione jest na tematykę związaną z uruchomionymi serwisami. Jego treść tworzą wątki założone przez użytkowników oraz komentarze dodane do artykułów. Zapraszamy do dyskusji :-)
Sugestie, opinie, zgłaszanie błędów prosimy kierować tutaj. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu. Redakcja nie odpowiada za wypowiedzi dodane przez użytkowników.
Zastrzegamy sobie prawo do moderowania i przechowywania zablokowanych komentarzy.
+ dodaj odpowiedź
data dodaniaocena

ogólna rozmowa

wszystkie ogólne tematy, główny kanał forum zakładaj nowe wątki, zaczynaj dyskusję...
Bartłomiej Ryś
2013-11-27 18:19 95%

Niekończące się kolejki w biurze Vectry. Dwugodzinna obsługa to standard?

rozpoczęty ponad rok temu przez Bartłomiej Ryś

- Na załatwienie prostej sprawy czekałam ponad 2 godziny. Moja koleżanka też oczekiwała, z tą różnicą, że aż 3 godziny – komentują nasi Czytelnicy. Mowa o ekstremalnie długich kolejkach w biurze firmy Vectra. Postanowiliśmy to sprawdzić.

Prawda okazała się, niestety, bardzo brutalna. Po wejściu do salonu przy ul. Browarnej i pobraniu numerka zaczyna się droga przez mękę. Ilość osób oczekujących jest zawsze bardzo duża, liczba w okolicach trzydziestki nie dziwi już nikogo. Nie jest natomiast podany przybliżony czas oczekiwania na obsługę tak jak w niektórych oddziałach banku PKO BP. Z jednej strony może to i dobrze – niektórzy klienci przeraziliby się widząc dwie lub trzy godziny na wydrukowanym bilecie. To nie żart. Z relacji klientów wynika, że mniej więcej dwie godziny czeka się na obsługę w salonie.

- Przyszłam załatwić prostą rzecz: rezygnację z usługi "Bezpieczny Internet". Weszłam o 12.00, czekałam 1.5 godziny na obsługę, a sprawę załatwiłam de facto w 5 minut – skarży się nasza Czytelniczka.

W biurze petenci teoretycznie powinni być obsługiwani na czterech stanowiskach. Jednak nie zawsze wszystkie są czynne. Klienci twierdzą, że największym problemem jest bardzo długa obsługa osoby.

- Jeżeli chcą tak bardzo zadbać o klienta, to powinni albo zwiększyć ilość pracowników i stanowisk, albo otworzyć jeszcze jeden oddział.

Faktem jest, że Vectra obsługuje 80 % mieszkańców naszego miasta korzystających z internetu i telewizji kablowej. Jest jedynym operatorem sieci kablowej w naszym mieście. Może faktycznie otwarcie jeszcze jednej filii pomogłoby rozładować "korek" w biurze przy ul. Browarnej? O tę sprawę zapytaliśmy pracowników oddziału głównego Vectry. Jak tylko dostaniemy odpowiedź, do tematu powrócimy.

oceń wątek 19 1 zgłoś do moderacji
2013-11-27 18:34 71%
1

odpowiedziano ponad rok temu przez Podpisz się
Proszę także sprawdzić jak działa dział pomocy technicznej - kiedy usterki są zgłaszane telefonicznie brak możliwości rozmowy z ich pracownikiem - nikt nie odbiera - a jeśli dzwoni się celu oferty to telefon odbierany szybciutko :)
odpowiedz oceń post 5 2 zgłoś do moderacji
2013-11-27 18:48 67%
2

odpowiedziano ponad rok temu przez NIE
niestety Vectra nie popisuje się dbałością o klienta - 4 razy zgłaszałam jedną usterkę, 2 razy telefonicznie, 2 razy w oddziale - za każdym razem otrzymywałam odpowiedź "do końca dnia usterka powinna zostać naprawiona", a dopiero po 4 interwencji ktoś raczył faktycznie się sprawą zająć. ta zabawa trwała dwa tygodnie. może pora na zmiany?
odpowiedz oceń post 4 2 zgłoś do moderacji
2013-11-27 19:19 63%
3

odpowiedziano ponad rok temu przez emerytka
podaje telefon VECTRY z tego numeru telefonu dzwonia do mnie juz w ciagu paru dni 35 razy. Nawet p godzinie 22. Ten numer sprawdzilam w internecie i nalezy do VECTRY - 58 7426543 , konczy mi sie umowa i nekaja mnie gluchymi telefonami. Jak odbieram nikt sie nie odzywa, jak oddzwaniam jest dlugi sygnal........mysle, ze mozna Vectre pozwac o Stalking.Co do klejek tomieszkam zaraz obok i nigdy nie moge trafic na dzien bez kolejki, nieraz czekalam juz 2 godziny. Obsluga jest mila , jednak majac tyle klientw nie woln ich w tak razacy sposob lekcewazyc!!!
odpowiedz oceń post 5 3 zgłoś do moderacji
2013-11-27 19:22 75%
4

odpowiedziano ponad rok temu przez tolo
..to jest efekt braku konkurencji...
odpowiedz oceń post 6 2 zgłoś do moderacji
2013-11-27 19:54 60%
5

odpowiedziano ponad rok temu przez agent tomek
Usługa "Bezpieczny Internet" jest dołączana na siłę do umowy i nie można z niej rezygnować przy podpisywaniu, tylko trzeba pamiętać o terminie złożenia wymówienia. Urząd antymonopolowy powinien tym się zająć!
odpowiedz oceń post 3 2 zgłoś do moderacji
wojtekpz
2013-11-28 07:47 0%
6
odpowiedziano ponad rok temu przez wojtekpz
podpisując umowę z Vectrą od razu podpisałem rezygnację z tej dodatkowej usługi... Niestety po 2 miesiącach na bilingu skasowali mnie za tą usługę - musiałem telefonicznie interweniować na ichnią infolinię i załatwili to "od ręki".
oceń post 0 2 zgłoś do moderacji
2013-11-27 20:26 0%
7

odpowiedziano ponad rok temu przez trowoliks
Rozwiązanie jest prostę, niech dadzą kamerkę która przekazuje widok nr który jest obsługiwany, smiało wtedy można iść do domu i obserwować obraz i sprawdzać jaki numerek jest obsługiwany, ja mam też metodę że biorę numerek i wychodzę załatwiać swoje sprawy, poźniej przychodzę i jak jeszcze trzeba czekać biorę następny numerek i idę dalej i tak do skutku, czasami numerek minie, ale mam kilka innych i zawsze na któryś trafię.
odpowiedz oceń post 0 3 zgłoś do moderacji
2013-11-27 20:56 71%
8

odpowiedziano ponad rok temu przez Karabasz
Szkoda, że UPC nie chce pokonkurować z Vectrą, może ten tandetny z komunistycznym podejściem operator zacząłby dbać o klienta albo zniknął z rynku elbląskiego. Z drugiej strony musi być silne lobby, skoro kilkadziesiąt lat w Elblagu nie ma konkurencyjnej sieci kablowej, a w takim Malborku np. jest 2 operatorów.
odpowiedz oceń post 5 2 zgłoś do moderacji
2013-11-27 21:20 33%
9

odpowiedziano ponad rok temu przez Tim
Najgorsze jest to, że z każdą sprawą musiałem być dwa razy. Jeszcze nie udało mi się załatwić czegoś w tym punkcie za pierwszym razem... Ktoś zapomniał wysłać pisma do centrali, ktoś nie zapisał czegoś w programie itp.
odpowiedz oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2013-11-27 21:34 33%
10

odpowiedziano ponad rok temu przez po
te kolejki to nic w porównaniu z próbą zgłoszenia reklamacji do Gdyni tam to dopiero przy telefonach siedzą cyrkowcy .
odpowiedz oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2013-11-27 21:42 33%
11
odpowiedziano ponad rok temu przez Anka
Cały ten świat się kreci jak małpki w cyrku
oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2013-11-27 22:01 67%
12

odpowiedziano ponad rok temu przez koza
operator obsługuje 80% MIESZKAŃCÓW Elbląga
otwarcie filii
ROZŁADOWAĆ korek
pyta się pracowników a nie oddział
- to tylko ostatni akapit
odpowiedz oceń post 4 2 zgłoś do moderacji
Bartłomiej Ryś
2013-11-27 23:16 25%
13
odpowiedziano ponad rok temu przez Bartłomiej Ryś
Dziękuję bardzo za cenne uwagi i z góry przepraszam za przeoczenie tak oczywistych literówek!
oceń post 1 3 zgłoś do moderacji
2013-11-28 09:19 33%
14
odpowiedziano ponad rok temu przez owca
literówka to tam akurat jedna, ale reakcja jak najbardziej na miejscu
oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2013-11-27 22:58 0%
15

odpowiedziano ponad rok temu przez kot
Jestem klientem od 2001 do dnia dzisiejszego miałem 2 usterki. Ja jestem zadowolony i problemu nie mam.
odpowiedz oceń post 0 3 zgłoś do moderacji
2013-11-28 06:37 33%
16

odpowiedziano ponad rok temu przez HMS Elbing
I z tego powodu przeszedłem do Netii. Przez 1,5 roku zero problemów. Ale to tylko moja opinia. Wiem że inni mają mniej szczęścia.
odpowiedz oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2013-11-28 15:52 33%
17
odpowiedziano ponad rok temu przez Nikita
Poczekaj na moment jak cię zaczną rąbać, a jak będziesz chciał rozwiązać umowę za nie wywiązywanie się z umowy, to nalicza kary. Przeczytaj uwaznie regulamin i umowę :))))))))))))
oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
2013-11-29 20:35 0%
18

odpowiedziano ponad rok temu przez wku..... ny odbiorca
dlugie oczekiwanie na oslugę brak parkingu brak poważania na kobiety w ciaży tudziez z małym dzieckiem ciagle przerwy w dostawie internetu :) wizytówka Vectry!!!
odpowiedz oceń post 0 2 zgłoś do moderacji
2013-12-01 15:47 33%
19

odpowiedziano ponad rok temu przez wd40i
tu jest rozwiązanie: http://netporadnik.wkom.pl/2013/12/vectra-biuro-obslugi-klienta-sposob-aby-nie-stac-w-kolejkach/

[link]http://netporadnik.wkom.pl/2013/12/vectra-biuro-obslugi-klienta-sposob-aby-nie-stac-w-kolejkach/[/link]

http://netporadnik.wkom.pl/2013/12/vectra-biuro-obslugi-klienta-sposob-aby-nie-stac-w-kolejkach/
odpowiedz oceń post 1 2 zgłoś do moderacji
dodaj odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Tytuł posta Twój nick
Treść posta
serwis elblag.net nie ponosi odpowiedzialności za treści na forum. Wpisy nie związane z wątkiem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.