najwięcej postów 60 dninajwięcej postówostatnio dodanenajlepiej ocenianenajlepiej oceniane 60 dniostatnio dodane odpowiedzi
Witamy na forum serwisu elblag.net. Obecnie forum nastawione jest na tematykę związaną z uruchomionymi serwisami. Jego treść tworzą wątki założone przez użytkowników oraz komentarze dodane do artykułów. Zapraszamy do dyskusji :-)
Sugestie, opinie, zgłaszanie błędów prosimy kierować tutaj. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu. Redakcja nie odpowiada za wypowiedzi dodane przez użytkowników.
Zastrzegamy sobie prawo do moderowania i przechowywania zablokowanych komentarzy.
+ dodaj odpowiedź
data dodaniaocena

ogólna rozmowa

wszystkie ogólne tematy, główny kanał forum zakładaj nowe wątki, zaczynaj dyskusję...
Bartłomiej Ryś
2014-03-03 12:27 88%

Po naszej publikacji: kolejni poszkodowani Media Expert proszą o pomoc. Rzecznik prasowy odpowiada

rozpoczęty ponad rok temu przez Bartłomiej Ryś

Po naszej publikacji opisującej zachowanie sklepu MediaExpert i serwisu GoClever zawrzało nie tylko w komentarzach. Na naszą skrzynkę pocztową spływają kolejne prośby o pomoc. Okazuje się, że klientów walczących ze sklepem, którzy nie mają ani naprawionego urządzenia ani pieniędzy, jest o wiele więcej.

Inna sytuacja jest w przypadku pana Tobiasza. Tuż po ukazaniu się artykułu sklep odpowiedział na pisma i uznał reklamację za stosowną.

27.02.2014 tj. w dniu publikacji o 16:20 otrzymałem telefon ze sklepu, że moja reklamacja została rozpatrzona. Dzisiaj tj. 28.02.2014 otrzymałem zwrot ceny za tablet, etui oraz ubezpieczenie. Widocznie publikacja w mediach działa szybciej od składanych dokumentów reklamacyjnych.

Niestety, pokrzywdzony Klient, który od kilku tygodni walczył o zwrot pieniędzy nie otrzymał żadnej rekompensaty za poniesione straty, w tym materialne (koszty biletów, telefonów do sklepów i serwisu). Pan Tobiasz zapowiada, że i tak złoży dokumenty do UOKiK-u.

Pan Paweł pisze również o tablecie, jednak w jego przypadku kwota roszczenia oscyluje w granicach 1000 złotych.

Ja również mam problem z uzyskaniem odpowiedzi, a co dopiero z odzyskaniem sprawnego tabletu za 1000 złotych. Po około dwóch miesiącach okazało się, że jest uszkodzone gniazdo ładowania. Tablet leży w serwisie już dwa tygodnie, po raz pierwszy przyszedł rzekomo z naprawy i pani ze sklepu otworzyła sobie paczkę z MOIM TABLETEM GDZIE MAM WSZYSTKIE PRYWATNE DANE, ZDJECIA i stwierdziła, że ma takie prawo aby oglądać urządzenie. Oczywiście tablet nie został naprawiony, do tej pory bylem w sklepie i zażądałem natychmiastowego zwrotu urządzenia z serwisu. Powiedziano mi, żebym poszedł sobie do innego oddziału Media Expert i tam zgłosił reklamację. Dodam tylko, że tablet służy mi jako narzędzie pracy i byłem zmuszony w dniu oddania tabletu kupić w tym sklepie drugi telefon za 100 złotych, bo ten był najtańszy. Może Pan coś zainterweniować? Mam wszelkie dokumenty potwierdzające zakup i daty oddania do serwisu.

Kolejna Czytelniczka, pani Bożena, również nie może odzyskać sprawnego urządzenia. W tym jednak przypadku serwis tłumaczy, że winna jest Klientka bo... źle ładowała tablet.

Ja także mam problem z tym sklepem. Kupiłam tablet kiano za 450 zł, było w nim wymieniane wejście USB. Serwis stwierdził, że to moja wina. Powołałam się na ustawę (tak zasugerował kierownik sklepu) ponieważ chciałam wymienić sprzęt na nowy nawet z dopłatą. Za czwartym razem serwis wysłał mi pismo, że niby źle ładowałam tablet następna naprawa będzie kosztować 250 zł bo dalsza gwarancja nie będzie uwzględniona. Za czwartym razem gdy poszłam go odebrać, poprosiłam kierownika o sprawdzenie czy działa. Co się okazało? Oczywiście nie działał. Wysłali go z powrotem, a za tydzień otrzymałam pismo od siedziby Media Expert, że przepraszają i oddają sprawę ponownie do serwisu bo wg. nich moje żądanie wymiany jest nie uzasadnione. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.

Ze wszystkimi opisywanymi problemami zwróciliśmy się do rzecznika prasowego Media Expert. 

We wszystkich wymienionych sprawach prowadzimy aktualnie działania mające na celu usatysfakcjonowanie naszych Klientów i bezpośrednio kontaktujemy się z samymi zainteresowanymi.
Pozdrawiam
Przemysław Liszyk

oceń wątek 14 2 zgłoś do moderacji
2014-03-03 13:50 67%
1

odpowiedziano ponad rok temu przez Adam
ktoś pisze - "pani ze sklepu otworzyła sobie paczkę z moim tabletem", logiczne jest, że skoro sklep wysyła paczkę do serwisu, to serwis odsyła ją do sklepu NA ADRES SKLEPU! dziwne by było gdyby pracownik nie otworzył paczki, skąd miałby wiedzieć jaki i czyj sprzęt wrócił? pracowałem kiedyś u konkurencji, ale wiem że zasady są podobne wszędzie, więc nie wiem po co kolejny artykuł...
odpowiedz oceń post 10 5 zgłoś do moderacji
2014-03-03 20:59 29%
2

odpowiedziano ponad rok temu przez tomski
zaczynam się zastanawiać jakim sensem jest wyrzucanie takich spraw na światło dzienne? Osoby piszące tu swoje problemy wydaje mi się że inteligencję mają jamochłona i zamiast dowiedzieć się jakie mają prawa z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za towar niezgodny umową, rękojmii czy gwarancji są niemotami liczącymi że cud się stanie i naprawią / oddadzą pieniądze bo się artykuł ukazał,,,,a panowie i panie redaktorki - trzymajcie jakiś poziom bo za chwilę będziecie pisać o zbyt szybko przecierających się sznurówkach w tenisówkach...
odpowiedz oceń post 5 12 zgłoś do moderacji
Bartłomiej Ryś
2014-03-03 23:21 50%
3
odpowiedziano ponad rok temu przez Bartłomiej Ryś
Jak widać na przykładzie pana Tobiasza - publikacja artykułu pomogła jednak w rozwiązaniu i przyspieszeniu sprawy. Radzę przeczytać artykuł przed jego skomentowaniem.
oceń post 7 7 zgłoś do moderacji
2014-03-05 09:58 38%
4
odpowiedziano ponad rok temu przez realista
Panie Bartłomieju po pierwsze fajnie by było odpowiedzieć na pana komentarz do wypowiedzi @ tomski a merytorycznie jak Pan myśli że akurat artykuł przyśpieszył rozwiązanie sprawy klienta - gratuluję.
Zapraszam Pana do naszego Rządu, tam też w takie mrzonki wierzą
oceń post 3 5 zgłoś do moderacji
2014-03-04 14:02 23%
5

odpowiedziano ponad rok temu przez normalny
hahah a ... dalej nie kuma że sklep tylko pośredniczy... za wszelkie naprawy gwarancyjne odpowiada serwis.... więc jak ktoś kupuje tablet marki biedronka to wtedy ma to czego chciał... czyli beznadziejny sprzęt w niskiej cenie... TYLE W TEMACIE....
odpowiedz oceń post 3 10 zgłoś do moderacji
2014-03-05 19:32 43%
6

odpowiedziano ponad rok temu przez Red
Bardzo dobrze -trzeba sie takimi tematami zajmowac. A media exoert robi sobie jaja, tez mialem z nimi problem przy reklamacji
odpowiedz oceń post 3 4 zgłoś do moderacji
2014-03-05 23:50 50%
7

odpowiedziano ponad rok temu przez Simba
mi tez sie wydaje, ze otwarcie tej paczki z tabletem w sklepie to normalna sprawa
odpowiedz oceń post 2 2 zgłoś do moderacji
2014-03-09 07:29 57%
8

odpowiedziano ponad rok temu przez Serwismen
Każda taka informacja ostrzega potencjalnych klientów o rzetelności i profesjonalizmie sklepu. Monitorowanie napraw czy wręcz pomoc klientowi w usprawnieniu i naprawie zakupionego tam sprzętu jest obowiązkiem dobrego sprzedawcy. W elbląskim sklepie mediaexpert zawsze można zauważyć jak męski personel zajęty jest pogaduszki ....między sobą. Sprawdzenie sprzętu po naprawie w serwisie jest rzeczą oczywistą. Ale kiedy dalej nie działa, to powinien zgłosić sprawę do centrali ( o jakości serwisu ), przeprosić klienta i wymienić na nowy lub oddać kasę.
odpowiedz oceń post 4 3 zgłoś do moderacji
2017-02-16 16:18 0%
9

odpowiedziano ponad rok temu przez Maria
Pani otwirzyla pudełko z moimi danymi
odpowiedz oceń post 0 2 zgłoś do moderacji
dodaj odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Tytuł posta Twój nick
Treść posta
serwis elblag.net nie ponosi odpowiedzialności za treści na forum. Wpisy nie związane z wątkiem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.