1
odpowiedziano ponad rok temu przez
A tak nie chcieli dalej rozwijac tej marki, twierdzili cytuje "pomysł na tę markę już się wyczerpał". Niech teraz wezmą za d... tego znaFcę rynku - miliony $ poszly sie p..
odpowiedz |
oceń post
15
2
|
zgłoś do moderacji
|
2
odpowiedziano ponad rok temu przez
Gdyby posłuchali Elblążan wiele lat temu już dawno mieliby takie wyniki, a tymczasem twierdzili uparcie, że potencjał marki się wyczerpał. Należy też pamiętać, że nie przywrócili piwa z sentymentu do Elblążan i samego piwa tylko w desperacji szukali jakiegoś "złotego" środka, który podratuje ich sytuację.
odpowiedz |
oceń post
12
2
|
zgłoś do moderacji
|
3
odpowiedziano ponad rok temu przez
Aby tylko mądrze prowadzili markę EB to na pewno zapewni im zyski bo EB jest najlepszym piwem w grupie Żywiec
odpowiedz |
oceń post
7
5
|
zgłoś do moderacji
|
4
odpowiedziano ponad rok temu przez
" W sumie koncern sprzedał 11,6 mln hektolitrów piwa... Rok wcześniej sprzedaż osiągnęła poziom 10,7 mln hektolitrów." To nie jest wzrost o 87% prędzej o 8,7%
odpowiedz |
oceń post
4
3
|
zgłoś do moderacji
|
5
odpowiedziano ponad rok temu przez
Kiepski tekst. Malo dokładnych informacji.
odpowiedz |
oceń post
0
2
|
zgłoś do moderacji
|
6
odpowiedziano ponad rok temu przez
Zgadzam sie z Komentującym "Do_pomorskiego" Ten żabojad Gulilamułe czy jak mu tam piwo EB wprowadził dlatego gdyż na rynku pojawiło się piwo BRANIEWO z browaru w Braniewie.To było ogromnym zagrożeniem dla elbląskiego browaru.Sprzedaż Warki,Zywca,Tatry sukcesywnie spadała.Nie nie to nie z sentymentu wprowadzono piwo EB.OT cała prawda
odpowiedz |
oceń post
3
2
|
zgłoś do moderacji
|
7
odpowiedziano ponad rok temu przez
Nie posiadam się ze szczęścia, że udziałowcy będą mieli grubsze portfele. Poprawa wyników w stosunku do dna z roku 2014 nie jest wielkim sukcesem , przy takiej aurze , jaka była w 2015 trudno było tego nie wykorzystać.
odpowiedz |
oceń post
1
2
|
zgłoś do moderacji
|